donderdag 31 mei 2012

Dag 152 - I'm in Heaven

Vandaag was ik in Heaven (in de hemel ;)).
We zijn vandaag naar het kerkhof van Boedapest geweest en voor mij was dat Heaven. Echt een prachtig, supermooi kerkhof. Ik heb mijn hart opgehaald aan al die prachtige engelenbeelden en andere prachtige kunst aan de graven.

Dit kerkhof Kerepesi kan zich echt meten aan andere kerkhoven in grote Europeese steden. Als ik nog eens terug kom wil ik hier zeker nog eens naar toe. We hebben er ruim twee uur over gelopen, kan ook drie uur zijn geweest. Het was in één woord prachtig, ik heb wel meer dan 150 foto's gemaakt :D. Dus zal zekers nog meer hier van gaan delen.

Angelic Love from Susan

woensdag 30 mei 2012

Dag 151 - Nog meer Engelen in Boedapest

Vandaag heb ik ook weer wat foto's gemaakt van Engelen die op mijn weg zijn gekomen al wandelend door Boedapest.

Op mijn andere blog www.365dagencreatief.blogspot.com deel ik zo dadelijk weer een andere collage met andere foto's van Boedapest, net zoals gisteren.

Angelic Love from Susan

dinsdag 29 mei 2012

Dag 150 - Engelen in Boedapest

Vandaag zijn we Boedapest in geweest en heb ik wat engelen gefotografeerd. Waarvan ik deze nu met jullie deel. Als ik het goed heb was dit in het castle district.

Angelic Love from Susan

maandag 28 mei 2012

Dag 149 - Oceana

We zijn vandaag aangekomen in Budapest en ik deel even snel deze kaart die ik net getrokken heb.
We gaan nu eten en straks lees ik de beschrijving van de kaart.

Angelic Love from Susan

zondag 27 mei 2012

Dag 148 - Akasha: Spiritueel Leraar

Het is 5.15uur en ik lig al weer een uur wakker. Pff ik ga er toch eens stevig over nadenken om tijdens de meetingen niet meer op het terrein zelf te slapen. Nu ben ik vannacht niet direct van anderen wakker geworden maar rustig slapen lukt hier niet echt met open en dichtgaande ritsen om je heen (de eerste nacht is er gestolen uit verscheidene tenten) die ik dus hoor door mijn oordopjes heen. Okay die snurkende en bewegende man van me die neem ik natuurlijk ook daar mee heen, maar voor volgend jaar Italië ga ik toch eens kijken voor andere oplossingen.

Maar okay terug naar de kaart die ik net getrokken heb van mijn Doreen Virtue App van de Boodschappen van je Engelen.

Akasha:
Je bent een spiritueel leraar.
Je hebt het vermogen om andere mensen te begeleiden en te helpen met het ontwikkelen van hun spirituele gaven en hun goddelijke levensopdracht.


Tsja dit is iets wat ik al langer weet dat dit mijn pad is, mijn levensopdracht. Ik ben al heel wat mensen tegengekomen de afgelopen jaren (jaar of vijftien nu) die ik geholpen heb met boodschappen via mijn orakelkaarten, maar ook door mijn optimisme en het zien van de kracht in de ander.

Ook dit blog is voor mij een manier om dit te delen, soms subtieler als anders. Maar ik vind het mooi dat ik dit mag doen en ook al heb ik niet meer met iedereen contact die op mijn pad is gekomen en of dit nu online vrienden zijn, oud collega's of real life vrienden...
Bij mij komen en gaan vrienden in mijn leven, het is niet altijd even makkelijk maar ik ben dankbaar voor de tijd die we samen hebben mogen doorbrengen en dat we elkaar hebben mogen helpen op ons pad.


Angelic Love from Susan

zaterdag 26 mei 2012

Dag 147 - Holiday / Vakantie

Ik wil met jullie deze kaart delen. Ik vind deze wel toepasselijk.

Enjoy the bliss of holiday time together - Geniet van de zegening van vakantie tijd samen...

En of we dat doen :)

Ook al zijn we met een groep op reis gegaan, de meeste tijd brengen we toch lekker met z'n tweetjes door.
Ik ben zelf niet zo'n groepmens en mijn man ook niet. Ik vind het gezellig om met z'n tweëen te genieten, samen rond te lopen, nu lekker met z'n tweetjes in de tent, okay doen even ieder ons eigen ding, maar zijn toch samen.

Angelic Love from Susan

Dag 146 - Familie Engel

Deze engel is de familie engel en ik heb deze kaart net getrokken terwijl ik dus wakker schrok en tsja nu graag zou willen slapen. Maar onze buren hebben keihard de muziek aan staan, ik heb al oordopjes in en die filtert de muziek goed van de feesttent verder op maar niet van deze herrie.
Pff ben me aan het bedenken om me dan maar even te gaan douchen dan hoef ik dat morgenvroeg niet meer te doen maar met natte lange haren op mijn kussen liggen is ook niet alles.

Gisteren hebben we beide goed kunnen slapen door al het party lawaai om ons heen, er was op meerdere plaatsen tegelijk muziek te horen. Maar ik geloof niet dat me dat nu nog gaat lukken en het is nu ondertussen kwart voor twee :(.
Misschien een praatje maken met de naar ik verneem bezopen buren...

Maar okay dit staat op de kaart:

Ik ben de Familie-Engel
Er is een gelukkige verandering of uitbreiding van je gezin op komst.

De gelukkige verandering is dat de muziek bij de buren gestopt is :) hihi. Dankjewel lieve engelen!

Zijnoot die ik op een later moment toevoeg; om half vier vannacht ging weer keihard de muziek aan bij de buren en na een verzoek van mijn man tot het zachter van de muziek zetten, ben ik maar eens even opgestaan (ze hadden hem een minuutje omlaag gedraaid, maar daarna dus weer volop open gezet) en heb eerst op z'n Duits duidelijk staan te maken en daarna op zijn Engels (bleken Denen te zijn die heel ver heen waren) dat ze de muziek gewoon helemaal moesten uitzetten of anders...nou ja zal het hier maar niet verder uitdoeken maar geloof me ik heb wel zo staan te mopperen dat ze de muziek dus echt wel helemaal hebben uitgezet, daarna moest ik een half uur van mijn eigen tieren bijkomen hihi.

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...