vrijdag 29 juni 2012

Dag 181 - Mijn 365 dagen creatief dreamboard

Vandaag deel ik met jullie mijn 365 dagen creatief dreamboard (ik heb dit al eens eerder op mijn 365 dagen creatief blog gedeeld, maar way back toen ik nog niet zoveel volgers had ;)).

Deze hangt boven ons bed op een mega groot magneetbord en deze collage hangt recht boven mijn hoofd, dus over het hoofd zien is niet erbij ;).

Ik vind het gewoon leuk om eens te laten zien wat je allemaal kunt met mooie knipsels en plaatjes. En mij helpt het maken van collages/dreamboarden ook echt om dingen te bereiken in mijn leven. Om positief te blijven, om inspiratie uit te halen. Ik gebruik in mijn collages affirmaties en betekenisvolle zinnen en vrolijke plaatjes. Ik word er vrolijk van!

Speciaal voor mijn An Angel Each Day blog heb ik ingezoomd op twee engeltjes in deze foto collage.
Ik deel vandaag dan ook deze foto collage op allebei mijn blogs.


Angelic Love from Susan

donderdag 28 juni 2012

Dag 180 - Collage - Dreamboard

Een aantal maanden geleden, vorig jaar ergens, heb ik deze collage gemaakt. Een dreamboard met engelen, met affirmaties, met plaatjes waar ik blij van word en wat ik wil bereiken. Het hangt op onze slaapkamer boven mijn kledingstandaard. Mijn oog valt er niet altijd op (er hangt ook nog een enorme dromenvanger voor met een engel aan van wol), maar zo af en toe probeer ik de teksten, de affirmaties en mijn dromen in me op te nemen.

De afbeelding van de engeltjes van gisteren ga ik vast en zeker ook nog eens in zo'n dreamboard/collage verwerken.
Dit is een van de vele dreamboards/collages die in ons huis hangt. Als ik goed tel heb ik er zo'n 6 à 7 stuks in huis hangen of staan. Ik word er in ieder geval altijd blij van als ik naar mijn eigen kunststukjes kijk.


Angelic Love from Susan

woensdag 27 juni 2012

Dag 179 - Engeltjes uit het boek Prentjes uit de rijke Rooms Katholieke Cultuur

Ik was gisteren prentjes en pagina's uit tijdschriften etc aan het scheuren en kwam dit tafereeltje tegen.
Ik heb het artikel niet helemaal gelezen dus weet niet zeker of dit een bidprentje is of een devotieprentje maar het artikel gaat over een boek van Frans Pluijmaekers; Prentjes uit de rijke Rooms Katholieke Cultuur.

Ik vind het in ieder geval een prachtige afbeelding en wie weet ga ik hem eens gebruiken in een collage of moodboard.


Angelic Love from Susan

dinsdag 26 juni 2012

Dag 178 - Sterrenengel / Angel of Stars van Geertje van der Zijpp

Dit kaartje heb ik gestuurd naar MiM samen met het tijgeroog engeltje en het houten engeltje in de verrassingsenvelop afgelopen vrijdag.

Ik vind de engelen van Geertje van der Zijpp prachtig!
Ik heb voor mezelf natuurlijk dezelfde kaart gekocht ;).
Dit is haar website http://www.thelastbuscards.com/

Op dag 125 (http://anangeleachday.blogspot.nl/2012/05/dag-125-engel-van-wonderen-kaart-van.html) heb ik ook een kaart van Geertje van der Zijpp gedeeld, ik had die kaart van een lieve postcrosser gekregen en die is nu ook volgster van mijn blogs geworden :).

Een andere ansichtkaart van Geertje van der Zijpp die ik al eens in hetzelfde winkeltje, "De Lappemanj" in Heerlen, gekocht heb is de Engel van Compassie op dag 105; http://anangeleachday.blogspot.nl/2012/04/day-105-angel-of-compassion-postcard.html


Angelic Love from Susan

maandag 25 juni 2012

Dag 177 - Verrassing gelukt! Tijgeroog Engeltje

Vandaag kan ik dan laten zien wat in de verrassings envelop zat.
Het houten engeltje heb ik al eens eerder met jullie gedeeld, ik heb het op de Koninginnedag markt gekocht in Maastricht in het stadspark samen met het oranje elfje van wol dat ik ook al met jullie gedeeld heb. Ik heb niet het mijne opgestuurd hoor, ik had er een paar gekocht ;). En wist wel dat er een moment zou komen om het op te sturen naar iemand die net zoals ik, heel blij van engeltjes wordt!
En natuurlijk is dat niemand minder als mijn lieve blogvriendin MiM van het 366 x Engel blog (www.366xengel.blogspot.nl).

Wat jullie nog niet hebben gezien is dit lieftallige engeltje van tijgeroog. Ik heb het onlangs gekocht, het trok me aan (dus een goede steen voor mij, naast het feit dat het een van mijn lievelingsstenen is ;)), maar ik heb er meteen twee van gekocht omdat ik ook meteen aan MiM moest denken.

Ik kreeg net bericht van haar dat ze er helemaal happy mee is, dus is mijn missie geslaagd hihi.
Natuurlijk kan er een mooie engelenkaart niet aan ontbreken, morgen laat ik daar meer van zien.

Als jullie nu ook wat met edelstenen hebben en ook nog eens van roze en van rozenkwarts houden, ga dan eens kijken op mijn andere blog 365 dagen creatief. Ik heb daar een Give Away!
http://365dagencreatief.blogspot.nl/2012/06/365-dagen-creatief-give-away-super-roze.html


Angelic Love from Susan

zondag 24 juni 2012

Dag 176 - Lief klein engeltje

Meteen maar even mijn blogpost van vandaag doen, voordat ik die straks ook nog vergeet.

Bij de verrassingsenvelop van Noofs's Give Away zat ook dit lieve kaartje om aan een kadootje te hangen.
http://n-oofs.blogspot.nl

Ik heb haar maar even in een collage gezet, met daarnaast de twee kaartjes samen, die van gisteren en vandaag en nog twee andere bijpassende kaartjes die er ook in zaten.
Eronder een collage van alle kaartjes die ik gekregen heb...nou ja bijna alle, ik kwam er nog drie tegen in de envelop toen ik hem wilde weggooien...maar die collage past niet helemaal in deze collage dus daarom deel ik deze zodat je een idee krijgt welke leuke andere kaartjes er nog bij zaten.

Ik wens jullie allemaal nog een mooie dag, het regent hier flink en wij doen het vandaag lekker rustig aan en liggen nog prinsheerlijk lui te wezen in bed. Hebben al twee films gekeken en nu staat een of andere documentaire op...niet echt mijn ding, maar zo kan ik even mijn ding doen ;) en mijn blogposts doen hihi.


Angelic Love from Susan

Dag 175 - Een dagje te laat - Flower Fairy

Oops realiseer me opeens dat ik gisteren mijn blogpost van dit blog niet gedaan heb, helemaal vergeten.
Ik heb er nog aan gedacht toen ik deze foto maakte, maar op een of andere manier is het er tussen geschoten.

Dit lieve kaartje is onderdeel van een hele verzameling lieve en leuke kaartjes die ik gewonnen heb bij de Give Away van Noofs. http://n-oofs.blogspot.nl

Helemaal happy met de post, ik kreeg de bestelde kraaltjes (had die op marktplaats gevonden) en de verrassings envelop van Noofs. En wat leuk er zaten zelfs engeltjes/elfjes bij.
Deze deel ik vandaag, de post van gisteren ;), een flower fairy. Ik vind haar prachtig! Elfjes zijn de natuur engelen en dit is een prachtig natuur engeltje.

Dankjewel Noofs voor je lieve en leuke kaartjes.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...