maandag 15 oktober 2012

Dag 289 - Engeltje op de rommelmarkt

Gisteren heb ik nog een ander engeltje gekocht op de antiek/rommelmarkt in Aken.

Ik heb er echt effe over na zitten te denken of ik haar wel zou kopen. Niet vanwege de prijs, maar meer omdat ik niet het hele huis vol engelenbeeldjes wil hebben staan. Maar ik kon haar niet weerstaan ;).


Angelic Love from Susan

zondag 14 oktober 2012

Dag 288 - Engelen vondst

Deze prachtige engel vond ik op de rommelmarkt cq antiekmarkt in Aken (Duitsland).

Ik zag haar en vond haar meteen super.
Ik vroeg wat ze kostte...€100...uhm?? Nee €1 ;).
Super toch?!
Dat is echt boffen, dit is dus echt een engel naar mijn smaak.


Angelic Love from Susan

zaterdag 13 oktober 2012

Dag 287 - Engelen voor MiM

En deze engelen gaf ik aan MiM van het engelenblog 366 x Engel; www.366xengel.blogspot.nl

Ik kocht ze een paar weken geleden op een markt in Duitsland. Weet je nog met die engelenkaarten die geen engelen kaarten bleken te zijn ;).

De roze engel is de mijne :D.


Angelic Love from Susan

vrijdag 12 oktober 2012

Dag 286 - Op bezoek bij een Engel

Kijk eens wat ik van MiM gekregen heb.
Ik was vandaag bij MiM van het blog www.366xengel.blogspot.nl op bezoek en je kunt je natuurlijk wel voorstellen dat we engelen hadden als kadootjes ;).

Ik zit nu in de trein en mijn kadootjes van MiM zitten veilig in mijn tas en ben even na het gaan wat het allemaal al weer was dat ze me gegeven heeft.

Op de eerste plaats, het kado dat ik als laatste uitpakte ;), een mini bordje geschilderd door MiM herself. So cute, zo leuk, knalroze...mijn kleur <3 data-blogger-escaped-br="br" data-blogger-escaped-en="en" data-blogger-escaped-engel="engel" data-blogger-escaped-met="met" data-blogger-escaped-mooie="mooie" data-blogger-escaped-prachtig="prachtig" data-blogger-escaped-tekst="tekst"> Ze was onlangs bij Sil op bezoek van het blog http://methartzielvansil.blogspot.nl/   en heeft daar ook een prachtig bord beschilderd.

Nu even terug naar de kleine kadootjes, een houten engeltje, een boekenlegger (soort van ;)) en een mooie engelenmunt. Zo leuk allemaal, ik ben er blij mee en MiM was ook blij met mijn kado's, een metalen engel en een engelensleutelhanger voor aan de autosleutels (een schot in de roos, omdat MiM haar engelensleutelhanger haar of zijn vleugeltjes verloor en haar ook nog wel eens pijn wilde doen ;).

Het was in ieder geval een heel fijn samenzijn, we hebben genoten van elkaars gezelschap en ik heb genoten van al die engeltjes die MiM om zich heen heeft verzameld, ontvangen van swaps etc etc.
Dankjewel MiM voor deze mooie dag en duimen dat we elkaar binnen twee weken weer mogen knuffelen als Sil een van de winnaars van de CreaBlog wedstrijd wordt.

Als jullie het ons gunnen om elkaar weer op zo'n korte tijd te mogen zien, ga dan eens naar Sil's blog en stem op haar.
Je moet wel je adresgegevens etc invullen, dit is omdat ze zo willen verkomen dat je meerdere keren op één blog stemt.


Angelic Love from Susan die nu in de trein zit en net Sittard binnen rijdt, nog even en dan ben ik weer thuis.

donderdag 11 oktober 2012

Dag 285 - Orgonite Engelen

Vandaag kan ik dan ook hier mijn zelfgemaakte engeltjes laten zien.
Vanmorgen heb ik de laatste engel uit de mal gehaald.

Deze engeltjes zijn gemaakt van orgonite mix, in mijn blog 365 dagen creatief heb ik er eens een stuk over geschreven.
http://365dagencreatief.blogspot.nl/2012/03/mijn-orgonite-verhaal.html

Ik vind het zo leuk dat ik nu ook zelf engeltjes kan maken, ik maakte eerder al schedels, boeddha's, piramides en gaia beeldjes. Maar engeltjes maken is heel moeilijk omdat engelenvleugels altijd zo breed zijn en je ze dan niet uit de mal krijgt. Nu heb ik dus een aantal engeltjes die makkelijker uit de mal komen en toch helemaal mijn smaak zijn.


Angelic Love from Susan

woensdag 10 oktober 2012

Dag 284 - Engelen post van Korina

Kijk eens wat ik van Korina (Kiss the Cook) kreeg!

Oh zo lief :), ze had ook een Give Away voor mij liet ze me al op Facebook weten.
En vandaag viel er een envelop in de brievenbus met allerlie leuke kaarten en ander leuks.

De kaart van Geertje van der Zijpp is prachtig!
Korina was met haar dochter op bezoek geweest in het atelier van Geertje en naar aanleiding daarvan een kleine give away, nou Korina dit noem ik geen kleine give away hoor ;).

De bookmarks zijn al meteen ingepikt hihi, heb je zelfs twee mensen happy gemaakt en kan ik nog meer mensen happy gaan maken door jouw kaartjes, thanks :). Alhoewel die hertjes kaart en meisje met lammetje kaart en natuurlijk de engelenkaart gezellig hier blijven hoor!

En die twee engelen stickers zijn ook zo cute :D.


Angelic Love from Susan

Ps ik deed gisteren een oproep voor engelen postzegels ;).

dinsdag 9 oktober 2012

Dag 283 - Nog een Engelen Postzegel

Yess ik heb nog een engelen postzegel gevonden in een van de verrassings sigarendozen vol met postzegels.

Deze was al afgeweekt :). Oh ik wil zeker ter zijner tijd eens een engelen postzegelkaart gaan maken van allerlei verschillende engelen postzegels.

Heb jij nog andere Engelen postzegels ?
Stuur me een mailtje en wie weet kan ik je op mijn beurt blij maken met een leuk kaartje (ik heb eerlijk gezegd geen engelenkaarten, ik kan natuurlijk wel een gestempelde engelen kaart maken met mijn engelen postzegels of poezieplaatjes).
Mail naar 365dagencreatief@gmail.com


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...