donderdag 17 juli 2014

A message from heaven

Dag lieverds ik zag opeens dat het alweer twee weken geleden is dat ik hier een engelen blogpost deelde, oops...


En het is niet dat ik niet bezig geweest ben met engeltjes want ik heb zelfs vorige week drie postzegel engeltjes gemaakt en verstuurd naar een aantal lieverds. 


Ook heb ik zo af en toe een engel afbeelding bewaard die ik op het wereldwijdeweb tegen kwam. 



Maar heb er ook nog gepind op Pinterest, zijn ze niet bijzonder mooi?


En vleugels...

Maar ik trok natuurlijk ook engelen orakel kaarten


Deze trok ik net van mijn 'Indigo Angel oracle cards' van Doreen Virtue. 
Mother Mary gisteren :). 



Dit was ook een van de kaarten die ik op mijn Angel Therapy oracle cards app trok. 


En met deze wil ik afsluiten. 
Ik vind hem wel passen bij de allereerste afbeelding ;). 


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...