maandag 22 september 2014

Gevleugelde dames @ Elfia Arcen

Dag lieverds natuurlijk heb ik als liefhebster van engelen en elfen een aantal mooie creaties vastgelegd met mijn iPhone ;). 

Ik heb even met deze Steampunk dame gesproken, wat een lieverd! 

Ook nog even de achterkant gefotografeerd :). 

Deze keer was ik ook zelf voor het allereerst gevleugeld en dat is me reuze goed bevallen. 
Mijn zaterdag outfit links en rechts mijn zondag outfit! Op mijn 365 dagen creatief blog kun je de voorkant ook bewonderen :p. 


Prachtig hoe het licht door deze vleugels schijnt. 

Deze dame stond weer klaar om aan de costume parade wedstrijd mee te doen. 

Lieflijke elfen vleugels en zeer zekers ook weer een hele lieve dame. 

Deze zag ik in de boekenstand staan. 

Vanaf hier komen de zaterdag foto's :

Dit gevleugelde koppel deelde ik ook al op mijn 365 dagen creatief blog. 

Thé Steampunk queen, jammergenoeg hadden ze maar op 6 stemmen na verloren. Maar ik geloof dat ze toch een top weekend hebben gehad. 

Dit was bij de uitslag met het 'gevolg' op de achtergrond. 

Last but not least dé Elfia queen van Elfia Haarzuilens. 

Lieverds als ik nog mooie foto's tegenkom bij manlief z'n foto's kom ik die ook hier delen. 
Ik heb in ieder geval weer genoten van een heerlijk Elfia weekend. 

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...