dinsdag 21 oktober 2014

Mijn eerste kerst engel aankoop

Dag lieverds het is weer veel te lang geleden dat ik hier een berichtje postte terwijl ik dit kerstengeltje al meer als een week geleden kocht en met jullie wilde delen. 


Het is eigenlijk belachelijk vroeg in het jaar om al tussen kerst spullen te snuffelen in een bouwmarkt, maar manlief was vorige week op zoek naar iets in de Hornbach en ik zag die spulletjes en kon het niet laten om er tussen te snuffelen. 


Later zag ik wel pas dat deze kerstengel niet zo heel mooi uitgesneden was gezien de potloodstrepen die er nog op staan, maar och die zijn zo uitgegumd en maakt deze kerstengel niet minder cute. 


Ik kwam nog wat mooie foto's online tegen van mijn Elfia looks. 
Een mooie samen met manlief. 


En een bijzondere van mijn vleugels. Het leek eerst alsof ik ergens in het groen zat, maar ik wist dat dat niet kon. Ik loop hier over een pad langs een haag in de prachtige kasteeltuinen van Arcen. 


En mijn vleugels zijn nu kei en kei hard, ik heb ook de achterkant ingesmeerd met suikerwater. 

Het was 4.04 uur toen ik wakker werd en het net gaf mijn telefoon 4.33 uur aan. Ik kan het dan niet laten om even de 'angel numbers' app van Doreen Virtue te checken. 

Gisteren zag ik ook nog een mooie afbeelding op de facebook pagina van haar die ik met jullie wil delen. 


Ik vind dit soort aanroepingen altijd mooi en krachtig. Kun je er wat mee zeg hem dan gewoon op in jezelf of hardop. Als dit een thema in je leven is kun je dit vaker herhalen zodat je hart weer vrij is. 


Hier nog mooie aanroepingen van de kaart 'Sacral Chakra' van de Angel Therapy oracle cards van Doreen Virtue, die ik onlangs eens trok. 


En deze moet ik ook nog even met jullie delen. Lieve Els ik moet er opeens aan denken dat jij wel iets zou kunnen met deze kaarten en aanroepingen, wie weet kunnen anderen er ook wat mee. 

Zo nu ga ik weer proberen te slapen, ik heb volgens mij net als ik het goed heb gedaan woordvereficatie aangezet, omdat ik toch opeens wel erg veel spam in mijn inbox kreeg nadat ik een mail miste en zag dat bekende lieverds hun reacties in de spambox zaten en ik die goedkeurde. 
Laat me even weten of me dit gelukt is want net toen ik een reactie plaatste kreeg ik geen woordverificatie. Dikke knuffels!


Angelic Love from Susan

12 opmerkingen:

  1. 448 The angels and archangels are helping you with finances, so be sure to notice and follow any intuitive thoughts that inspire you to take positive action, as this is one way that the angels are helping you. Expect financial improvements, as they’re on their way.

    Dit nummer zag ik net toen ik deze blogpost postte en is een mooi antwoord op mijn vraag om hulp nav de eerste nummers :).
    We moeten namelijk onze huurtoeslag en zorgtoeslag van vorig jaar terugbetalen en ook volgend jaar van dit jaar en dat zijn fikse bedragen en manlief maakt zich op zo'n momenten toch wel extra zorgen. Gelukkig hadden we weer ruimte op ons doorlopend krediet zodat onze maandelijkse lasten niet omhoog gaan, alleen los je natuurlijk weer veel minder af, dat is zonde we waren zo goed op weg sinds dat we de tijd van jarenlange rechtzaken met zijn ex achter ons gelaten hebben. Maar het zij zo. Ik zei al tegen manlief dat we alles hebben wat we nodig hebben (is ook een affirmatie die ik regelmatig op zeg) we hebben het fijn met elkaar en kunnen onze rekeningen betalen en dat is alles wat we nodig hebben. Nu zorgen dat hij ook weer vertrouwen krijgt in onze financiële situatie zodat we dat karma achter ons laten. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heftig Susan maar mooi dat je zo positief blijft! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vertrouwen blijven hebben in het leven en hoe dingen gaan is het allerbelangrijkste. Everything is in perfect and divine order right now :D. Knuff!

      Verwijderen
  3. en ja staat aan hoor ik kreeg nr 210 :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja ik zie het ook aan mijn inbox alleen heeft ie nu mijn 365 dagen creatief blog gevonden...mmm

      210: You are co-creating the answers to your prayers, and their outcome is determined by your faith that everything is already healed in spiritual truth. Trust that all is well, and it is.

      Verwijderen
  4. Wat een leuk engeltje Susan! En een prachtige foto van jullie!

    Die zorgen ken ik, althans... Ik werk op dit moment niet en heb nogmaals een vertraging wat betreft mijn studie. Het is even roeien met de riemen die we hebben, maar we redden ons en we hebben elkaar. Dat maakt veel goed!

    Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè tegen die innerlijke rijkdom kan niets tegenop! Ik ben liever gelukkig in de liefde als dat ik een zak vol geld heb ;). Sterkte lieverd! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Thanks lieverd. Och ik heb er alle vertrouwen in dat we alles hebben wat we nodig hebben. God is the true source of my supply! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Lieverd, wat een schattige engel heb je gekocht.
    En ja zorgen ik ken ze van voor na achter en van links naar rechts. Moed houden en niet opgeven. HEt komt allemaal wel weer goed. Lieve lieve knuffels Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Manlief heeft hopelijk de geldzorgen weer wat los kunnen laten. Kregen gisteren een afkoop van zijn pensioen dus dat is dan weer mooi. Tegen de tijd dat wij pensioen krijgen is er toch niets meer en nu kunnen we het goed gebruiken :).
      Money comes easily and frequently :D. Knuff!

      Verwijderen
  7. Knuffel van deze kant! wat een mooie plaatjes, en wauw wat zien jullie er fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...