dinsdag 8 december 2015

OMG 5 maanden geleden alweer

Vandaag postte ik een blogpost op mijn creatieve blog en ik zag in de rechterbovenhoek in de webversie van mijn blog dat het alweer 5 maanden geleden was dat ik hier een blogpost schreef. Sorry girls! Ik ben zo druk bezig met mijn Tante Betsy blog dat ik tijd tekort kom. Ik deelde er wel pas een collage met mijn verzameling orakelkaarten, veelal engelenkaarten van Doreen Virtue. 



Ik kan niet beloven dat ik weer regelmatig hier van me ga laten horen, maar wil toch weer eens wat met jullie delen. 


Tegenwoordig trek ik vrij regelmatig een kaartje op de website van Doreen Virtue en wil die link met jullie delen; http://www.angeltherapy.com/oracle-cards
Op dit moment kun je kaartjes trekken van het nieuwe deck 'Archangel Gabriel Oracle Cards'. 


Op haar website, op haar Facebook pagina en You Tube kanaal vind je wekelijks een filmpje waar ze kaarten voor de nieuwe week trekt, altijd heel bijzonder en heel toepasselijk! Your Angel Messages for this week; http://www.angeltherapy.com/


Ook al hebben jullie al lang hier niks meer van me gehoord, ik ben toch echt heel regelmatig met engelen bezig. Ik roep ze nog bijna dagelijks aan, zeg 'ik word omringd door talloze engelen die me beschermen, leiden, hele ...'  Ik vraag aan Aartsengel Michäel om koorden door te snijden etc etc. 
Onder het label 'Angel Therapy' hier op het blog, kun je er meer over lezen. 


Ook ben ik weer creatief geweest met engeltjes maken van oude kerstkaarten, ik recycle ze tot engeltjes die op de post gaan deze maand. Niet de beste foto...


Okay girls ik ga er weer vandoor, ik ga slapen. Al een paar nachten slecht geslapen en ik had net ook al een poging gedaan, maar dit moest eerst even uit mijn systeem. Tot snel...

Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...