vrijdag 20 september 2013

Elf Fantasy Fair engelen...vleugels

Lieverds ik ben deze week een beetje aan het bijkomen van alle drukte rondom het klaar krijgen van mijn Elf Fantasy Fair outfit voor Elfia/EFF Arcen maar heb wat foto's voor jullie van engelen, van vleugels. 

De meesten niet zelf gemaakt hoor, is ook geen doen om alle fotografen erbij te vermelden, hoop dat ze dat in de foto zelf hebben gedaan ;). 
Als je een foto van jezelf herkent en je naam erbij wilt, laat het me weten. 

Kijken en genieten jullie even mee lieverds?


Deze tweede foto is door mij gemaakt. Steampunk vleugels :D. 













Zo dat was het zo'n beetje, ik moet eerlijk zeggen dat mijn radar deze keer niet zo op vleugels stond...normaal let ik er extra goed op...nu kwam ik ze veelal tegen op een facebook groep waar links staan naar foto albums op zoek naar een foto van mij in mijn outfit...zal hem hier nog even delen voor diegenen die mijn 365 dagen creatief blog niet volgen. 


Lijkt het je ook leuk om eens naar de Elf Fantasy Fair te gaan, volgend jaar april is hij weer in Haarzuilens (Utrecht), dus lekker centraal gelegen, meer info; http://elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2014/


Angelic Love from Susan









4 opmerkingen:

  1. Prachtig maar de allermooiste outfit die droeg.........JIJ!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW prachtige foto's.
    Maar ik ben het met Es eens ..... jij was de mooiste!!!
    (en we zijn absoluut niet bevooroordeeld hoor hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi lief van jullie. Ik vind het altijd zo'n feestje om over de Elf Fantasy Fair te lopen en al die prachtige creaties te bewonderen. Ja deze keer was ik met mijn kanten kleedjes jurk toch ook wel een opvallende verschijning en ik moet zeggen dat dat toch heel leuk is, vooral de reacties op al die kleedjes van (oudere) dames. Gewoon leuk om te zien dat je anderen happy maakt met je jurk en ook weer op ideëen brengt. Leuwk! En het is ook een feestje om die mooie foto's van fotografen te vinden, vooral die ene close up foto is zo gaaf. Ja Es die moet ik me zekers gaan laten afdrukken en inlijsten.
    Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar als ik nu nog eens door die foto's hierboven kijk, heeft het gros toch zelfgemaakte vleugels en dat is toch wel heel gaaf. Dat is ook zo'n feest al die creatieve mensen bij elkaar. Zalig zou me er wel iedere week of laten we zeggen iedere maand in willen onderdompelen :D.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...