vrijdag 27 september 2013

Zo'n lief leuk engeltje

Ik ben weer eens even een paar blogs bij aan het lezen, ik loop zo enorm achter met lezen en bij sommige blogs al zo lang niet meer op bezoek geweest...

Nu kwam ik net een heel leuk lief engeltje tegen bij Melanie die eens voor mij een engeltje maakte als swap, waar ik nog steeds enorm blij mee ben en die in onze huiskamer hangt te pronken boven de bank. 


Isn't he super cute? En oh al die prachtige kleuren die ze weer gebruikt heeft. 
Mijn oog werd getrokken door een uiltje dat ze maakte, oh smelt...ik zag nog zoveel andere leuke creaties...ga maar snel eens bij haar kijken!

Dit is de mixed media creatie van Melanie die ze voor mij maakte (de afbeelding is van haar blog)





Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...