woensdag 18 maart 2015

Stuur Liefde

Dag lieverds het is weer veel te lang geleden dat ik hier van me liet horen. 
Gisteren stuurde ik weer eens engeltjespost naar een drietal bloglieverds. 


Een van die lieverds kreeg een hele envelop vol met engeltjes, deze dame heeft het op dit moment zwaar, haar kindje in haar buik is overleden, ze is inmiddels bevallen en ik wilde haar met deze engeltjespost een hart onder de riem steken.
Neeltje ik hoop dat je het inmiddels ontvangen hebt en dat het je op je weg helpt, steunt en kracht geeft. 


Ook Christel kreeg een kaartje van me, haar man ligt in het ziekenhuis en ik kwam dit 'houten engeltje' tegen toen ik een engeltje zocht voor Neeltje. Dus een engeltje voor meneer hout ;). 


En last but not least stuurde ik Tinie ook een kaartje met engeltje. Ik kreeg deze engel ooit eens van Sil, met hart en ziel van Sil en vond dit wel een leuke om mee te sturen. Tinie was ik helemaal vergeten met de valentijnspost, nou ja ik dacht dat ik haar een kaartje had gestuurd, maar wist het niet meer zeker...


Vandaag kom ik natuurlijk ook nog een wijze boodschap met jullie delen, ik trok net de kaart Send Love van mijn Indigo Angel oracle cards set. 

Love is the most powerful vibrational energy in the universe.
This card asks you to remember that all energy is based in love. 
When something seems unfair or when you feel lost in a situation, it's important not to dwell upon the negative, because that will attract more negativity to you. 
As an Indigo, you're a very powerful manifester and the angels need you to replace feelings of anger, or frustration with love. 
See the situations and people in your life surrounded by pure, tender embrace of Heaven, and you'll experience newfound happiness.


En ook heb ik nog de tekst voor jullie van de engelen boodschap van vandaag.


Ik zie overal engelennummers om me heen, bij een bestelling van een strijk applicatie tot op mijn kassabon, van de nummers (datum/tijd) op mijn telefoon tot getallen van een overboeking. 
Zien jullie ook vaak terugkomende getallen?




Angelic Love from Susan

8 opmerkingen:

  1. Ik had deze blogpost al in de late ochtend getypt, maar er kwam een uitje met dochterlief tussendoor dus maar net even gekopieerd in een nieuwe blogpost en de foto's erbij gezocht ;). Dikke knuffels en fijn Christel dat de post goed is aangekomen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee, grappig! Ik zie ze wel eens voorbij komen, die terugkerende getallen. Vond het heel bijzonder, maar zo had ik er nooit naar gekeken.
    Mooi, die engelenpost x
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt lieverd, voor de kaart en het engeltje. Lieve knuffels en een knuf Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks lieverds voor jullie reacties :D. Ja sinds ik me bezig houdt met engelengetallen zie ik ze overal. En het was weer eens leuk om engeltjespost te maken en versturen. Ook al was de aanleiding niet zo leuk, toch was het fijn om zo'n envelop samen te stellen en een heleboel engeltjes op pad te sturen. En natuurlijk ook nog twee andere lieverds te verrassen. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na (bijna) anderhalf jaar stilte van mijn kant was ik blij jouw berichten tegen te komen in mijn mailbox. Lieve vrouw die ook nog eens inspireert op meerdere gebieden, ik lees jou met interesse! Bedankt voor being you! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat veel verschillende engelen. Als je daar niet mee bezig bent valt dat niet op, maar dat zal nu wel veranderen. Ik ga er eens op letten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De titel van je bericht past goed bij mijn blog :D
    Mooi blog heb je, ik ga je volgen.

    Omdat ik door mijn ziekte en beperkingen veel aan huis gebonden ben en toch een beetje bezig wil blijven, ben ik een blog en site begonnen over kleine stichtingen, goede doelen, acties en leuke tips om ze extra aandacht te geven. http://geefeenbeetjeliefdedoor.blogspot.com
    www.geefeenbeetjeliefdedoor.nl
    Als je soms ook eens iets hoort of leest dan mag je het gerust laten weten
    groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...