zaterdag 28 februari 2015

Je staat er niet alleen voor, je bent omringd door talloze (aardse) engelen

Goedemorgen lieverds vandaag ben ik niet zo happy, ook al draag ik een vrolijke jurk van mijn favoriete merk toch lopen om de haverklap de tranen over mijn wangen. 
Niets ernstigs hoor lieverds en het gaat ook wel weer over, ik laat ze maar gewoon stromen, ja hoor daar komen ze weer...is wat moeilijker typen ;).
Voel me gefrustreerd, moe wegens slaapgebrek, pissig, verdrietig...een heel gala aan gevoelens. 
Maar vanmorgen heb ik toch maar eens even een begin gemaakt om even alles tegen mijn man uit te kotsen. Communiceren tsja dat is iets wat zelden of nooit in onze relatie gebeurd, ik word soms zo moe van een man die niks terug zegt. Maar ik mag ook niet klagen hoor, hij doet er wel wat mee hoor, alleen heeft dat even tijd nodig. 


Als ik me zo kut voel, ja ik gooi er gewoon mee hoor want zo voel ik me, dan helpt het me om een kaartje te trekken, een engelenkaartje van Doreen Virtue wel te verstaan. Ik voel me gesteund door de boodschappen van de engelen. 


Nu ben ik en blijf ik Miss Positive hoor en laat me niet klein krijgen (want dat ben ik al ;)). 
Ik zie overal lichtpuntjes, ik zie altijd het goede in een situatie, in mensen.
Ik kijk naar de achterliggende bedoeling, naar the bigger picture, waarom is iets zo zoals het is. 
Waarom doet iemand zo zoals hij doet, wat zit er allemaal achter die muur, wat heeft iemand allemaal meegemaakt waardoor hij of zij zo reageert. Dat helpt me en natuurlijk is het soms ook goed om niet altijd maar rekening te houden met de ander... Maar dit is wie ik ben.
Maar okay ik dwaal af...


Ik wilde de tekst van het kaartje komen delen, om ook aan jullie te laten weten dat jullie er niet alleen voorstaan. Het is wel in het Engels, ik heb het overgetypt uit het boekje dat bij de kaartenset Indigo Angel oracle cards hoort. 
En het gaat er eigenlijk meer om dat wij aardse engeltjes, lichtwerkers en Indigo's er niet alleen voor staan. 


You Are Not Alone 

As you grow older, you'll realize that no one on this planet truly knows what he or she is doing - we all just get by as best we can. 

This card reminds you that you've got plenty of help and companionship available to you. 
Never before have so many people come into a lifetime with the shared Divine purpose of rewriting the script for daily human life. 
Your indigo mission is very important, and there are literally millions of other Indigos in this world having very similar experiences. 

Ask the angels to help guide you to like-minded people who can relate to you. 
It will soon become apparent to you that you are an integral part of one of the most significant movements in human history. 


Hopelijk steunt deze kaart jou ook! Wij worden zowiezo altijd omringd door engelen. Ik affirmeer regelmatig "I'm surrounded by dozens of Angels", "ik word omringd door talloze engelen".
Maar dus ook door gelijkgestemden, mensen die hetzelfde als ons mee maken, die ook hooggevoelig zijn. 
Je bent niet alleen!!


Dikke knuffels van Susan die zich alweer een stuk beter voelt door gewoon dit even met jullie te delen. Maak je geen zorgen, er is niks ernstigs aan de hand en ik hak al bijna 10 jaar met dit bijltje en ik ben ervan overtuigd dat er binnenkort, als manlief de moed bij elkaar verzamelt (zie Love is in the air blogpost). Dat er dan een healing gaat plaatsvinden en dat beetje bij beetje meer stenen van die muur afgebrokkeld worden en dit dan ook weer ten gunste is voor onze relatie. Ik hoop het zo...



Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...