zondag 15 februari 2015

Love is in the air

Dag lieverds het is alweer een hele tijd geleden zag ik dat ik hier een berichtje met jullie deelde. 
Gisteren maakte ik wat mee waar ik toch wel heel sterk het idee van heb dat de engelen hard aan het werk zijn om iets tot stand te brengen. 


Ik had al een paar dagen een valentijnssetje klaar liggen om ergens te gaan droppen, om een vreemde ermee te verrassen. 
Er is een facebookgroep die daar speciaal voor in het leven geroepen is. 
Daar zag ik ook een dropping van iemand die dat op een kerkhof had gedaan en het leek me een mooie actie. 
Daar is vast wel iemand die zijn geliefde mist en mijn valentijnspakje kon waarderen. 


Omdat er een kringloop in de buurt is wilde ik dat meteen combineren, maar ik had nog maar twee euro's in de beurs dus eerst maar even gaan pinnen.  
Nadar ik gepind had (bij ons een paar honderd meter vandaan schat ik zo in) zag ik aan de overkant van de straat onze schoonzoon staan. 
Ik riep hoi! We hebben al bijna twee jaar geen contact meer met de dochter van manlief, sinds de geboorte van onze kleinzoon. 
Maar terwijl ik op mijn fiets wilde stappen zag ik dat hij niet zo maar voor een winkel stond te wachten, maar voor zijn eigen tattoo shop, ik zag zijn naam op het raam staan. 
Achteraf vind ik dat toch knap dat je in een paar seconden zoiets allemaal kunt zien. 


Nou ja voor mijn gevoel moest het zo zijn, dat wij elkaar zagen. We hebben altijd een goed contact gehad, het is een aardige gast, dus ik liep naar de overkant en maakte een praatje. Wat bleek ze waren verhuisd en woonden nu boven de tattooshop, dus praktisch bij ons om de hoek. 


Via via waren ze hier terecht gekomen en ik ga er gewoon van uit dat de engelen hard aan het werk zijn om manlief en zijn dochter weer te herenigen. 
Ik en zijn moeder (van de schoonzoon) hebben zelf ook al pogingen ondernomen, maar die zijn niet met harte ontvangen. 


Dochterlief van manlief was en is teleurgesteld in haar vader, heeft ze me destijds eens laten weten en ze wilde daarom geen contact meer. Het deed haar alleen maar pijn om contact te hebben omdat haar vader niet aan haar verwachtingen voldeed. 


Tsja ik ben van mening dat eigenlijk niemand aan je verwachtingen kan voldoen, je zult mensen moeten accepteren hoe ze zijn. Moeten leren dat je je verwachtingen moet bij stellen. 


Maar omdat ze eigenlijk nooit de kans heeft gekregen en genomen...om haar vader te leren kennen (en geloof me dat is geen eenvoudige zaak bij manlief want die is getekend door zijn verleden en is niet altijd even communicatief en sociaal, terwijl hij dat stiekem ook wel allemaal is, maar alleen niet op het gebied met zijn gevoelens...) is het natuurlijk ook moeilijk om iemand te accepteren zoals hij is. 


Maar okay ik heb gisteren al een gesprek met de engelen gehad (nou ja ik heb even hardop zitten te praten ;)) en hoop dat ze samen met de beschermengelen van manlief en zijn dochter helpen om hun weer samen te brengen. 
Beschrijving van de kaart hieronder zet ik in een reactie op deze blogpost (ik trok dit kaartje om 7.33uur)


Hoop zo dat manlief zich durft te openen naar zijn dochter en de stappen durft te ondernemen die nodig zijn én dat zij haar vader gaat accepteren zoals hij is. Nee geen droomvader, maar iemand die zijn hart op de juiste plek heeft en er voor je is als je hem nodig hebt. Iemand die oprecht is en voor je door het vuur gaat. 



Angelic love from Susan

6 opmerkingen:

  1. Opal

    Je bezorgdheid om je kinderen zijn als gebeden hier in de Hemel ontvangen. We begrijpen wel dat je bezorgd bent, dus omringen wij de lichamen en de zielen van je kinderen met onze liefdevolle zorg. Dit is een tijd voor jou om je kinderen aan God toe te vertrouwen en te beseffen dat de Schepper hun ware ouder is. God is pure liefde, zonder oordeel of boosheid. Hij zou jou of je kinderen nooit in de steek laten - dat zou hij nooit willen!

    Als een van de Beschermengelen van je kinderen waak ik voortdurend over ze. Ik trek nooit mijn wakend oog van hen terug, want als ik naar je kinderen kijk zie ik hun Goddellijke Licht. Ik zie dat ze in werkelijkheid volmaakt, goed en onschuldig zijn. Ik vraag je om je kinderen door mijn ogen te zien, hetgeen ze zal helpen om hun liefde en licht volledig tot uitdrukking te brengen. Ik heb je lief, ik heb je kinderen lief en je kinderen houden van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad ook ik kippevel en bedankt voor je lieve kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor jullie lieve reacties lieverds. Ik duim met jullie mee. Ik lig nu ook wakker, hebben gisteren de hele dag met ons tweetjes films gekeken op netflix en de laatste film ging ook over vader-dochter liefde. Ook al ben ik wel eens boos geweest op mijn stiefdochter omdat ik vond dat ze kinderachtig deed, mijn hart doed ook pijn voor wat deze meid allemaal heeft mee moeten maken in haar jonge leven, dat wil ik op zo'n momenten wel eens vergeten.
    Ze heeft haar vader al die jaren moeten missen, opgroeien zonder je grote liefde, je vader, je maatje vanaf dag 1 is natuurlijk enorm moeilijk.
    En ik begrijp ook dat het haar harder heeft gemaakt, dat ze zich zelf moet beschermen tegen alle pijn die ze al heeft moeten doorstaan zonder haar vader aan haar zijde.
    Ik hoop zo dat manlief toch die eerste stap weer durft te nemen en zijn hart durft te openen voor zijn dochter. Dat ze eindelijk elkaar mogen gaan leren kennen. Dat wens ik met heel mijn hart.

    Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...