dinsdag 15 oktober 2013

Engelen post van Nanabee

Gisteren werd ik weer verblijd met lieve en leuke post, engeltjes post van Nanabee http://nanabeegeniet.blogspot.com/


Ze schreef dat ze regelmatig aan me denkt bij het zien van engeltjes, maar ze passen niet altijd door de brievenbus of zijn te koop.
Maar deze lyrische engel (zoals ze hem zelf beschreef) voldeed wel aan alle voorwaarden en zo komt het dat hij gisteren bij ons op de deurmat kwam gevlogen. 

Ik bedacht me al dat deze geborduurde engel ook leuk zou zijn om te verwerken in een recykleer project als ik weer eens met kant aan de slag ga. 
Voor nu zoek ik een plekje in mijn kaartenrek in de gang, kan hij al die andere engeltjes gezelschap gaan houden ;). 

Dankjewel Nanabee! Het is niet helemaal mijn stijl engel (ben niet zo gek op cupido achtige engelen), maar toch vind ik hem heel bijzonder. Och het zegt al genoeg als ik hem in een recykleer project wil gaan gebruiken :p. Knuff!


Angelic Love from Susan

7 opmerkingen:

  1. Die is leuk! en heel lief,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ene liefje en ook nog eens een tof plan...ben benieuwd....engeltjes op kant, jeujjjj
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach dat is graag gedaan. Ik dacht wel dat het niet helemaal je ding was maar ik kon het echt niet laten liggen gewoon omdat het in kant was. Met het mooie kanten kleed van je nog in gedachten dacht ik dat je er misschien ooit wel eens iets mee zou kunnen doen. Is dat niet het geval dat heb je toch weer een plekje in je kaartenrek gevuld. ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och ja, heb nog een leuke link voor je Misschien ken je het al, misschien ook niet... engelenvleugeltjes als juweel. https://www.facebook.com/AngelheartBenelux

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...