vrijdag 25 oktober 2013

Ik maakte weer wat engeltjes

Afgelopen week heb ik weer wat engeltjes gemaakt. 

Ik verraste Janina met een appeltaart deeg (koekjes) engeltje...ik en menigeen in mijn omgeving is helemaal happy met de appeltaartdeeg koekjes waar Janina eens het recept van deelde of tipte om het appeltaartdeeg van de Lidl te gebruiken. http://elkedagzaterdag.blogspot.nl/2013/06/appeltaartdeeg-koekjes.html


Ik stuurde Diana een bedankje voor haar geweldig mooie elfje/engeltje en daar zat dit engeltje bij dat ik speciaal voor haar maakte. 


En voor een andere lieverd in mijn omgeving maakte ik een bergkristallen engeltjes hanger. 


Zondag ga ik een hele verzameling aardse engelen ontmoeten, yeah ik verheug me erop! Hugging time <3. 


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...