zondag 27 oktober 2013

Voldaan gevoel

Ik trok vanmorgen toen ik wakker lag een kaartje van de nieuwste app van Doreen Virtue die ik op mijn telefoon heb staan en hij is weer zo raak. 
Ik ben heel trots op mezelf, heb een voldaan gevoel, ik heb iets bereikt!


Gisteren was ik de hele dag alleen in huis, zalig vind ik dat, natuurlijk vind ik het ook gezellig als manlief of dochterlief er is. Maar de hele dag mijn ding doen, naast wat dingen die gedaan moesten worden...zalig!


Ik lees de kaarten niet altijd letterlijk, nou ja neem ze niet altijd even letterlijk...

Home improvement daar ga ik niets aan doen, maar recykleren des te meer. Leuke outfits maken en daar doe ik eigenlijk meteen toch wat home improvement mee want zo ruim ik wat stof op en wordt wel de kledingkast weer wat voller hihihi. 

Ik ben heel trots op mijn nieuwste recykleer project en het geeft een enorm voldaan gevoel een leuke rok in elkaar gezet te hebben. 

Ik ga vandaag samen een feestje vieren met veel bloglieverds, ik verheug me enorm erop! See you girls! 


Angelic Love from Susan

Ps. Benieuwd wat ik gemaakt heb, kijk op mijn ander blog, rechtsboven kun je op de afbeelding klikken van 365 dagen creatief!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...