zondag 24 november 2013

Ik maakte engeltjes

Ik kwam vanmorgen via Jenneke's blog op het blog van Swiid Swiet http://swiid-swiet.blogspot.nl/2013/11/engeltje-give-away.html en daar zag ik weer de link naar de tutorial om engeltjes te maken van ijzerdraad en kraaltjes. 
Tutorial; http://www.hekrasier.nl/Engel-patroon.pdf



Deze heb ik tot nu toe gemaakt, in volgorde van links naar rechts. 

Nu ben ik eigenlijk benieuwd welke jullie leuk vinden, lijkt me leuk om er eentje weg te geven aan iemand die een engeltje kan gebruiken.

Máár ik wil er ook een aantal weggeven aan Esther, voor stichting Tuinderij de Ganzert te steunen en ik ben gewoon benieuwd welke populair zouden kunnen zijn zodat ze ze ook verkocht krijgt ;). http://tuinderijganzert.blogspot.com/


Dus laat van je horen, kun jij een engeltje gebruiken of ken je iemand die een engeltje op haar pad kan gebruiken?
Maar laat me ook weten welke jullie leuk vinden...of ook eventueel andere kleurcombinaties...gooi het maar in de groep!

Met de eerste heb ik nog flink zitten te worstelen om de draad er twee keer door te krijgen, sommige kraaltjes waren niet groot genoeg. De anderen zijn de gaten in de kraaltjes groter van dus dat was makkelijker en sneller te maken. 

Ik zag nu wel dat Swiid Swiet zich ook niet helemaal aan de beschrijving heeft gehouden. Ik heb geprobeerd me er zoveel mogelijk aan te houden, maar soms zagen meer kraaltjes er beter uit...


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...