vrijdag 31 mei 2013

Engelen kaarten legging die voor mij nu een dubbele betekenis heeft

Ik deed net een kaart legging en voel me vandaag aangevallen door iets dat op Facebook speelt/ speelde, waar ik in feite niks mee te maken heb. 
Mijn man (my grumpy old man) moest zo nodig ergens commentaar op geven en in zijn facebook naam zit ook mijn naam verwerkt en nu krijg ik dus de schuld, terwijl de dames beter zouden moeten weten dat ik dat niet ben. 

Dat is een van de redenen waarom ik niet graag facebook 'speel' omdat er zoveel gediscussieerd wordt, ik ben niet van de discussie afdeling en als ik niks leuks kan zeggen op facebook of op een blogpost van iemand anders, dan houdt ik mijn mond. Maar okay de discussie is gesloten en ik heb maar wijselijk mijn mond gehouden, want het heeft toch geen zin met bepaalde mensen te discussiëren ze willen het laatste woord hebben. 

Maar volgens mij heeft de kaart legging ook wat te maken met de situatie rondom de dochter van mijn man, mijn stiefdochter en het feit dat we niet meer welkom zijn en dus ook niet onze kleinzoon.
Ik zal me straks eens verdiepen in de verdere betekenis van de kaarten, nu moet ik vliegen...oh nee meerijden ;). 


Angelic Love from Susan







dinsdag 28 mei 2013

Engelen Postcrossing kaart

Ik kreeg terwijl ik op vakantie was deze engelen postcrossing kaart uit Schotland.

De afzender maakte de foto zelf op een kerkhof in Glasgow.
Hij schreef dat sommige afbeeldingen soms een beetje 'creepy' zijn, maar dat hij dacht dat deze wel heel mooi was.

Hij wist natuurlijk niet dat ik helemaal gek van oude kerkhoven ben en niet snel iets creepy vind op een kerkhof.
Okay op het kerkhof in Milaan (Cimitero Monumentale) had ik wel heel even een creepy momentje onder in de grafkelders. Die waren echt mega groot, vele gangen, je kon er zo verdwalen, maar ik heb meteen goud licht om me heen gezet en verder nergens last van gehad hoor.

Ik zocht net op 'kerkhof Milaan' op google om de naam bij deze blogpost te vermelden en zag op tripadvisor allemaal meningen staan en het is echt een aanrader dit kerkhof, je ziet er de meest prachtige beelden, het is echt een complete beeldentuin met enorme mausoleums. Echt een aanrader.

Wie me vorig jaar al volgde weet dat ik me als 'heaven on earth' voelde op het kerkhof in Budapest, dit gevoel had ik hier niet zo, wel op het protestants kerkhof in Rome. Maar wellicht komt het ook dat ik daar meer mijn gevoel ben gevolgd en in Milaan was het zo megagroot en liep mijn man vaak voorop en ben ik hem maar gevolgd omdat ik hem niet wilde kwijt raken. Op een later moment ben ik heel bewust mijn eigen weg gaan volgen zodat hij maar moest zorgen dat hij bij mij in de buurt bleef ;).

Maar okay terug naar de postcrossing kaart die ik kreeg, hier beneden kun je hem bewonderen.


Angelic Love from Susan

zondag 26 mei 2013

Nog meer engelen in Rome

Goedemorgen lieverds, de wekker ging hier alweer vroeg af in Milaan, 7.27 uur. Ja we willen op tijd vertrekken om naar huis te gaan rijden en als ik dan de wekker toch zet dan wel op van die engelen tijdstippen ;).

Gisteren zag ik trouwens op de tomtom dat we nog 17 minuten moesten rijden en dat we om 17.17uur aan zouden komen.
Dus zocht ik dat eens effe op in mijn engelengetallen app van Doreen Virtue.
We hadden namelijk een beetje pech gehad met de auto, hij was oververhit geraakt, lampjes gingen branden die niet horen te branden, dus snel ergens aan de kant gegaan om de motor te laten afkoelen zodat manlief het waterpeil en het oliepeil kon checken.
Daarop toch maar besloten om in Milaan te blijven en niet ook nog eens door de bergen van Zwitserland te rijden, nou ja eigenlijk al iets eerder ;). Ik had namelijk het idee dat het het werk van de engelen was dat we een nachtje in Milaan moesten blijven.
Ik had aartsengel Michaël al eerder aangeroepen toen we in de file voor de tol stonden, omdat ik wel dacht dat manlief en de Mini wat hulp konden gebruiken. Hij was toen al oververhit aan het raken en de verwarming moest weer aan.
Ik had al tegen manlief gezegd dat we ook wel met creditcard konden betalen ipv cash (en dus uit de file konden en meteen door konden rijen) maar dat had hij of niet gehoord of niet willen doen, dus toen ik zag dat er een moment kwam om gemakkelijk de rij uit te gaan het nog maar eens voorgesteld.

Maar okay de engelen getallen en wat de boodschap van de engelen was én natuurlijk wat collages met engelen uit Rome, die ik dacht al met jullie gedeeld te hebben ;).

17= The angels applaud you for staying positive and optimistic. They say that your optimism is warranted, as your affirmative thoughts are coming true. Keep up the good work, as you’re on the right path!

1's and 7's, such as 177 or 117 ~> This is confirmation that you are doing great. You are on the right path, so keep going! This is a sign that you have choosen your thoughts well and that you should focus even more steadily on your objectives.

De laatste zocht ik even op in mijn notities en kopieerde ik eens van de volgende site : http://www.myspace.com/karing4U/blog/266980504


Angelic Love from Susan







donderdag 23 mei 2013

Engelen sleutelhanger uit Rome

Deze engelen sleutelhanger zag mijn man gisteren hangen toen ik even naar het toilet was in de Santa Maria degli Angeli kerk in Rome. Jammergenoeg was er geen tweede, nou ja er was er wel eentje maar de medaillons aan de binnenkant waren helemaal verbleekt.

Nu zal ik deze sleutelhanger niet aan mijn sleutel hangen, maar eerder aan mijn tas of zo of in een vakje in mijn tas. Maar ik ben er heel blij mee, een lief engeltje als sleutelhanger en dan ook nog aartsengel Michaël als medaillon binnen in en nog een bekende engelenprint. Een echt bescherm engeltje :D.


Angelic Love from Susan

woensdag 22 mei 2013

Speciaal voor Tante Jannie en natuurlijk ook voor jullie ;)

Zo ik heb eens even een paar collages gemaakt met engelen die ik in Rome ben tegengekomen.

Vandaag waren we in een mooie kerk Santa Maria degli Angeli in Rome en op het Protestants kerkhof in Rome en daar heb ik natuurlijk weer wat engelen gefotografeerd.

Kijken jullie mee? Er zullen er ook bij zijn die ik gisteren gemaakt heb ;). Toen waren we in het Vaticaan, in de Sint Pieter en ook op een kerkhof in Vaticaanstad dat eigendom van Duitsland, Nederland en België is. Alleen te bezoeken door mensen uit die landen :p, toestemming moet je daarvoor vragen aan de Zwitserse garde, maar dat is maar een formaliteit.
Natuurlijk zag ik gisteren ook de Ponte Sant' Angelo :D.


Angelic Love from Susan die wellicht later nog een collage toevoegt, maar ga anders ook even kijken op mijn 365 dagen creatief blog





vrijdag 17 mei 2013

Meer kerkhof foto's

Hey lieverds effe heel snel blogpostje met nog meer kerkhof foto's.

Angelic Love from Susan





dinsdag 14 mei 2013

Engelen op het kerkhof in Milaan

Eergisteren was ik in heaven on earth op het kerkhof in Milaan. Niet zo'n oergevoel als in Budapest van 'oh hier zou ik willen liggen', maar engelen te over. Het was een complete beeldentuin daar, bijna op ieder graf een beeld.
Er stonden enorme tombes/familiegraven, mega groot, het is gewoon een heel imposant kerkhof om rond te lopen.
Ik vertelde er gisteren al over op mijn 365 dagen creatief blog en deelde een collage met het gebouw en enkele tombes en een collage van enkele gezichten van mensen die daar begraven lagen.

Hier zal ik natuurlijk wat foto's plaatsen met engelenbeelden die ik daar gezien heb. Ik heb weer tig foto's gemaakt, ook manlief is helemaal los gegaan. Maar ik geniet er dan ook echt van en probeer het echt te beleven in plaats van foto's te maken van iedere engel op het kerkhof. Zowiezo is dat niet te doen, er zijn echt mega veel beelden dan zou je al iedere dag moeten komen en dan zou je nog iedere dag wat nieuws ontdekken. Als ik terug ben zal ik eens meer informatie over het kerkhof zelf erbij zoeken ;).


Angelic Love from Susan





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...