woensdag 22 mei 2013

Speciaal voor Tante Jannie en natuurlijk ook voor jullie ;)

Zo ik heb eens even een paar collages gemaakt met engelen die ik in Rome ben tegengekomen.

Vandaag waren we in een mooie kerk Santa Maria degli Angeli in Rome en op het Protestants kerkhof in Rome en daar heb ik natuurlijk weer wat engelen gefotografeerd.

Kijken jullie mee? Er zullen er ook bij zijn die ik gisteren gemaakt heb ;). Toen waren we in het Vaticaan, in de Sint Pieter en ook op een kerkhof in Vaticaanstad dat eigendom van Duitsland, Nederland en België is. Alleen te bezoeken door mensen uit die landen :p, toestemming moet je daarvoor vragen aan de Zwitserse garde, maar dat is maar een formaliteit.
Natuurlijk zag ik gisteren ook de Ponte Sant' Angelo :D.


Angelic Love from Susan die wellicht later nog een collage toevoegt, maar ga anders ook even kijken op mijn 365 dagen creatief blog





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...