woensdag 1 mei 2013

Tante Jannie's teken kunsten

Oh vandaag was tante Jannie op bezoek, wat een lieve tante is dat toch!
Ze stuurde me vorige week al een paar labels met engeltjes erop getekend en vroeg of ik ze wel leuk vond omdat tante Jannie weet dat ik niet zomaar alle engeltjes even leuk vind.

Máár zelf ontworpen/getekende engeltjes vind ik altijd leuk, nou ja die van tante Jannie vond ik in ieder geval heel leuk ;).
Dus ging tante Jannie voor me aan de slag en maakte een hele snailmail map voor me met kaarten, enveloppen en briefpapier allen met zelf ontworpen getekende engeltjes en allemaal verschillend!
Echt helemaal superrr, oh ja er zaten ook nog snailmail stickertjes bij :D.
En oh bijna vergeten, ze sierde ook nog een notitieblokje op met een lief engeltje.

Ik ben er helemaal happy mee, dankjewel lieverd. Ennuh voor diegenen onder ons die tante Jannie een beetje beter kennen, die weten dat ze natuurlijk niet zo in het echt heet en dat het ook geen oud grijs dametje is ;). En die haar niet kennen, dit is de link naar haar blog; http://tantejannie.blogspot.nl/


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...