donderdag 4 april 2013

Engelen Post

Oh wow ik werd me toch weer lekker verwend met leuke engelen post.

Ik kreeg gisteren twee enveloppen met engelen post.
Een prachtig gehaakt engeltje uit Polen van Moos, dankjewel lieverd, ze is echt een mooitje en zo mooi op die kaart. Echt super lief van je <3. Knuff!

En van Anouk kreeg ik een dikke gevulde envelop met allemaal engelen post, ze had me gemaild of ze mijn adres mocht hebben want ze had engelen post voor me.
Kijken jullie mee, naar al dat moois dat er in de envelop zat?!
Poezieplaatjes, een engeltje van papier en een ster van hetzelfde papier met een beschermengeltje eraan, een mooie envelop met erin een kaartje met engelen pin eraan en een gelukspopje erop, een grappige grote sticker. Maar die getekende engel op de envelop die vind ik het aller allermooiste :D.
Dankjewel Anouk, ik vind het echt heel lief van je.
Anouk heeft by the way ook een blog; http://kitschenblitsch.blogspot.nl/


Angelic Love from Susan













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...