donderdag 29 augustus 2013

Weer eens wat engeltjes in de aanbieding

Hey lieverds het is weer veel te lang geleden dat ik hier een berichtje plaatste, deze dame is druk met de voorbereidingen voor de Elf Fantasy Fair die in het weekend van 14/15 september in Arcen is. http://elfia.com/events/arcen-2013/

Ik fotografeerde onlangs wat engeltjes op het kerkhof, alhoewel dat ook alweer twee weken geleden kan zijn ;). 


Ook zag ik op internet dat mamamaai nu getrouwd is dus kan ik het engeltje delen dat ik haar moeder Saskia stuurde om in een boom te hangen met allemaal blogdames bijdragen. 
Ik wist echt niet wat te maken, ook eigenlijk totaal geen tijd dus het werd een recycle engeltje gemaakt van een pagina van de Flow met een leuke retro felicitatie kaart erbij. Och ja het gaat om het idee ;).
 


Ik stuurde Saskia ook nog een engeltje en een kaartje.


Ik trok ook weer eens heel toepasselijke kaartjes. 


Ook kreeg ik nog een mooie engelen afbeelding op facebook van een nieuwe vriendin.


En gisteren voegde ik dit engeltje toe aan een verjaardagskaart voor mijn nichtje. 



Zo nu kunnen jullie weer even vooruit hè ;). 


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...