woensdag 17 december 2014

Enorm genoten van Victoria's Secret Angels

Hey lieverds was het jullie opgevallen dat het afgelopen maandag Victoria's Secret Fashion show was?
Het was mij helemaal ontgaan, maar het toeval wilde dat ik even te voren aan het zappen was en een film keek, nou ja met een half oog en opeens reclame voorbij kwam dat Victoria's Secret Fashion show kwam. 


Ik had nog zoiets 'oh even in mijn agenda vastzetten', maar de show was meteen na die film. Oeff dat was dan wel boffen dat ik toevallig op die zender (Net5) was. Ja hier zijn engeltjes aan het werk geweest hoor ;). 
Ik kijk namelijk nog zelden gewoon rechtstreeks naar de tv, ik ben een echt film mens en neem ze liever op ipv al die pauze's te moeten doorstaan. 


Ik kan je zeggen ik heb enorm genoten van de show (we keken eerst nog een serie die ik opgenomen had...Perception), dus lekker alle pauze's kunnen doorspoelen ;). 
Ik heb echt op en top genoten van al die prachtige creatie's, mijn mond stond soms gewoonweg open van al die prachtige vleugels. 


Kijken jullie met me mee? De afbeeldingen zijn afkomstig van Victoria's Secret Fashion https://www.victoriassecret.com/fashion-show en de rest heb ik online gevonden. 


Dat was nog niet eens zo'n makkelijke klus om de foto's van 2014 eruit te pikken tov andere jaren. Maar kijk al jaren naar deze runwayshow en herken  over het algemeen de oudere foto's wel. 
Hierboven onze eigen Doutzen Kroes. 




Dit is by the way geen gewone fashionshow, de meiden lopen zich heerlijk te amuseren, ze swingen mee op de muziek...och het is een regelrecht feestje om er naar te kijken. En ik hoorde dat er dit jaar 5 Nederlandse modellen mee liepen. Hier lees je er meer over http://www.net5.nl/programmas/victorias-secret-fashion-show/pagina/doutzen-kroes-en-vier-andere-nederlandse-modellen-in-beroemde-lingerieshow/ en kun je wellicht ook programma gemist kijken of op Youtube filmpjes vinden. 


Angelic Love from Susan die by the way druk is oude kerstkaarten te recyclen tot engeltjes
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...