woensdag 1 februari 2012

Day 32 - One of my Angels and Daily Message

One of my Angels

I want to share this angel today with you, which I have hanging in our bedroom above my Maria and Angels altar.
I've got it as a present from Aleksandra, I got to know her via the internet in 2009.
She wrote me something about this angel;
I want to give you a magical Angel.
It's made out of very old hardwood with a face of a river pebble out of the mountains.
It's handpainted and gives protection to the person who has it in his possession.
I was really happily surprised when I've got it as a present and I'm still really happy with it, it's a beautiful and very special angel.


Ik wil deze engel vandaag met jullie delen, ze hangt in onze slaapkamer aan de muur boven mijn Maria en Engelenaltaar.
Ik heb deze engel kado gekregen van Aleksandra, ik heb haar leren kennen via internet in 2009.
Ze schreef me iets over de engel;
Ik wil je geven een Magische Engel.
Deze is gemaakt van zeer oud loofhout met een gezichtje van rivier kiezelsteen uit de bergen.
Hij is met de hand beschilderd en breng bescherming aan persoon die hem heeft.
Ik was blij verrast toen ik hem van haar kado kreeg en ben er nog steeds heel blij mee, het is een prachtige en zeer speciale engel.



Daily Message;
We look past surface personality characteristics and see the beautiful, pure light of God within each person.
Today, try to see yourself and others as we do...with love.

Dagelijkse Boodschap;
Wij kijken niet naar de schijnbare persoonlijke karakteristieken en zien het prachtige, pure licht van God in iedere persoon.
Probeer vandaag om jezelf en anderen te zien zoals wij doen...met liefde.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...