zondag 5 februari 2012

Day 36 - Victoria's Secret Angel and Inspiration for my other blog

I'm in the Love mood <3
So picked this Victoria's Secret Angel with Love Wings, I love them <3

Ik ben in de Liefdes stemming <3 (Mmm in het Engels klink het toch veel beter ;))
Dus heb vandaag deze Victoria's Secret Angel uitgezocht met Liefdes Vleugels, ik vind ze geweldig <3.

Lily Aldridge - Victoria's Secret Fashion Show 2010


Inspired by / Inspiratie opgedaan bij; Crea Bea Knutseljuf blog

Angelic Love Inspiration at Crea Bea Knutseljuf blog

Hearts Inspiration found at Crea Bea Knutseljuf blog.
Hartjes inspiratie gevonden op het blog van Crea Bea Knutseljuf.

I was searching the internet/blogspot for more crea bea's (creative people, women) to get some more inspiration for my other blog, that's also a 365 days project; 365 dagen creatief (also in English).

Ik was op zoek op internet/blogspot naar meer crea bea's om wat inspiratie te krijgen voor mijn andere blog, ook een 365 dagen project ; 365 dagen creatief

2 opmerkingen:

  1. Dank je voor het linken.
    Je hebt het er maar druk mee elke dag 2 blogs bijhouden. Knap hoor.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, ik kom zeker snel weer verder kijken en ook bij de andere blogs die je volgt...
      Het is inderdaad een heel werk om twee blogs bij te houden en tweetalig te plaatsen.
      Je blog brengt me ook op andere ideeën over de opzet van mijn blog...dus nog meer werk aan de winkel ;). Groetjes Susan aan Crea Bea Knutseljuf !

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...