woensdag 7 maart 2012

Day 67 - Fun Hand Print Art Angels

Today I'm going to show some Fun Hand Print Art Angels which I found on the world wide web;

Vandaag deel ik met jullie deze Engelen afbeeldingen van Fun Hand Print Art welke ik gevonden heb op het wereld wijde web;






http://funhandprintart.blogspot.com/2011/12/christmas-winter-handprint-kits-for.html










So some inspiration again to do something creative for my other blog ; 365 dagen creatief (365 days creative) it's also in English ;).

Weer wat inspiratie voor om creatief bezig te zijn voor mijn andere blog ; 365 dagen creatief


Angelic Love from Susan

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke engelen!
    Helemaal leuk, met die printjes.
    Ik krijg er een warm gevoel bij.

    Veel liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè ik had al zoiets dat zal MiM wel leuk vinden ;) hihi. En voor mij weer nieuwe inspiratie :D. Creatieve engelachtige groetjes tis hier weer eens midden in de nacht (nou ja bij heel veel anderen ook) maar werd weer eens wakker om 4.54 en is nu 5.25 hihi. Oh hoop echt dat ik zo nog kan slapen...heb het echt nodig...

      Verwijderen
  2. xxx Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog. Privé speelt er gelukkig niets maar een situatie op de werkvloer. Het is omvallen en opstaan-that's life! Gave afdruk-knutsels. Wordt bij ons veel gedaan op het werk-mooie dag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sil oh gelukkig dan maar. En idd als je maar altijd weer gewoon opstaat komt het vanzelf weer goed. Jij ook bedankt voor deze reactie, is toch altijd leuk om te horen dat je blog gelezen wordt :).
      Ja zag dit soort kunst bij Evelyn (viel me vanmorgen vroeg in :)) en ga er zeker eens mee aan de slag voor mijn ander blog en natuurlijk dan ook meteen om weer hier te delen, twee vliegen in één klap :D.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...