donderdag 29 maart 2012

Day 89 - Environmentalist 'Life Purpose Oracle cards from Doreen Virtue'

Environmentalist; 'Life Purpose Oracle cards from Doreen Virtue'
Today I want to share with you this card, I've drawn it this week together with all the other cards from the 16 decks from Doreen Virtue.

Vandaag wil ik met jullie deze kaart delen, welke ik deze week getrokken heb samen met alle andere kaarten van de 16 orakelkaarten sets van Doreen Virtue.


It's the card Environmentalist and the reason that I share this one today with you is that today I've been busy with making silicone rubber molds to make Orgonite Dragons, Angels, Mini Coopers...
More about that and Orgonite on my other blog; www.365dagencreatief.blogspot.com (it still needs to be translated so use google translator or ?).

Het is de kaart Milieu-activist (neem tenminste aan dat dat de correcte vertaling is ;)), de reden waarom ik deze vandaag met jullie deel is dat ik vandaag bezig ben geweest siliconen rubber mallen te maken om Orgonite Draken, Engelen en Mini Coopers te gaan maken.
Meer daarover en over Orgonite is te lezen op mijn andere blog;
www.365dagencreatief.blogspot.com


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...