woensdag 28 maart 2012

Day 88 - My White Calcite Angel

My White Calcite Angel
This is a picture of my white calcite Angel.
Dit is een foto van mijn witte calcieten Engel.

Ik heb vandaag een legging gedaan in mijn tuin, ik kom even niet op de juiste benaming.
Maar heb vier chembusters neergezet, twee kleine baby busters, 8 kristallen dubbeleinders en verscheidene Engelen, Schedels, Draken, een elfje, een kabouter, een Gaia beeldje en een boeddha hoofd, Jezusbeeld, Mariabeeldje, Quan Yin...
(ik vertel er snel meer over ;).


Angelic Love from Susan

2 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Ik moest even denken over legging. Ik dacht aan leggin, de broek, dus het duurde even eer ik het begreep :) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal proberen om straks een foto van het geheel toe te voegen zodat je een beter idee krijgt. Eigenlijk is het geen edelstenen legging want in feite doe je die op of rondom iemand leggen voor de helende kwaliteiten.
      Het is meer een Chembuster/Schedel/Engelen-Kring :).
      Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...