maandag 27 januari 2014

Cupido...Tender Love and Care

Na weer eens eindelijk een nacht goed geslapen te hebben, lig ik nu alweer twee uurtjes wakker in bed. Heb me liggen te ergeren over manlief en deze kaart die ik net trok is wel heel toepasselijk. 


Mijn man is heel slecht in goed zorgen voor zichzelf dus ik had eigenlijk wel kunnen verwachten dat als ik eens ziek zou zijn dat hij dan niet opeens goed voor mij gaat zorgen. 
Ja lieverds normaal hang ik niet snel de vuile was buiten, maar er moet hoognodig wat gaan gebeuren en ik moet eens heel duidelijk gaan zijn wat ik graag zou willen in onze relatie. 


Ik ben iemand die van de afdeling peace and harmony is. Ik zal niet snel ruzie maken of op mijn strepen staan. Als ik iets graag wil dan zal ik niet snel vragen om hulp maar zal het eerder zelf doen. 
Ik heb in mijn leven altijd heel veel zelf moeten oplossen en ben in een gezin opgegroeid waar geen peace en harmony was, dus vandaar...

Maar als ik gelukkig in mijn huwelijk wil blijven zal er iets moeten gaan veranderen en zal ik mijn mond moeten gaan opentrekken en rechtstreeks vragen wat ik wil en wat ik nodig heb. 

Tsja een relatie hebben is een leerproces, mijn eerste huwelijk is mislukt en ik kan daar echt niet van wakker liggen hoor, heb er alles aan gedaan to make it work...
Maar ik hou teveel van mijn huidige man om dit huwelijk ook te laten mislukken. Natuurlijk was het me van begin af aan duidelijk dat mijn man niet goed kan communiceren. Maar ik heb te lang rekening gehouden met alle omstandigheden die er hebben gespeeld (we hebben 4 jaar lang heel veel stress gehad...en dat is nu dan wel 2 jaar geleden maar het heeft wel flink doorgewerkt...). 

Dit jaar zijn we 7 jaar getrouwd en begrijp me niet verkeerd hoor, we hebben het fijn samen, we zijn maatjes en gaan voor elkaar door het vuur. 
Maar ik begin ook te merken dat er teveel dingen niet lekker lopen, dat er ergernissen zijn en die moeten een halt toegeroepen worden er moet iets aan gedaan worden. Want deze man is de moeite waard! En ik ben de moeite waard :D. 

I am lovable...It is safe for me to love and beloved...

Ja daar zijn die affirmaties weer waar ik het pas over had ;). Alles komt goed hoor schatje(s)!


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...