zondag 9 februari 2014

Kiona's engelen tekening, engelen post en nog meer engeltjes

Vandaag showde Kiona me haar tekeningen, oh ik ben alweer vergeten hoe ze heten, maar ik vroeg of ik de tekening van het engeltje mocht fotograferen voor op mijn engelenblog. 
Ik vind het echt fantastisch om te zien hoe mooi Kiona maar ook haar zus Tara, waar ik al eens eerder een tekening van deelde, kunnen tekenen. 


Deze week kreeg ik van Nanabee lieve post, engelenpost. Ze stuurde me twee prachtige en bijzondere engelen kaarten die ze in de kringloop scoorde. 




En op de envelop zat ook een heel leuke engeltjes stempel

Het was al meer dan een week geleden dat ik hier een blog postte maar dat betekent niet dat ik niet met engelen bezig ben. 

Ik trok gisteren deze kaart op mijn Doreen Virtue app en vond die wel weer toepasselijk. 
Op een of andere manier heb ik al jaren het gevoel dat er een oude wijsheid in me zit en door deze te delen op momenten die van toepassing zijn kan ik anderen helpen op hun weg. 


Mijn grote leerpunt is om goed voor mezelf te leren zorgen en op die manier kan ik anderen weer helpen goed voor zichzelf te zorgen en niet altijd alleen maar voor anderen klaar te staan. 
En zo zijn er nog wel wat leerpunten waar ik ervaringsdeskundige in ben ;). 


Deze kaart trok ik by the way toen ik flink verkouden was en veel last van mijn keel had. 
Er is een tijd geweest, jarennn geleden, dat ik heel veel last van mijn keel had en deze kaart had me destijds goed kunnen helpen. Deze kaart is van het Engelen Therapie orakel (Angel Therapy oracle) van Doreen Virtue, een van mijn favoriete orakels omdat er veel aanroepingen bij zitten die je goed helpen op je weg. 

Last but not least wil ik deze mooie creatie met jullie delen van een facebook vriendin, ze maakt net als ik orgonite creaties (het is voor mij alweer maanden geleden). De combinatie van giethars, metaal en edelstenen zet negatieve straling/energie om in goede energie. En natuurlijk helpen al die symbolen die ze erin verwerkt heeft ook. 


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...