vrijdag 14 februari 2014

Romantische engelen

De woorden passie, chemie en zoete plaatjes vliegen me om de oren. 


Ja hoor het is valentijnsdag en ik dacht bij mezelf laat ik eens wat kaartjes trekken van mijn Nederlandse Doreen Virtue orakelset, Engelen en Romantiek.


Het eerste kaartje Passie dat in mijn handen blijft steken als ik de kaarten aan het schudden ben doet me meteen denken aan de kaarten die Ingthings eens maakte van die pocket romans. 


(Deze zag ik net bij Els van het blog Dingen die fijn zijn...al googlend op meer romantische afbeeldingen...ik wist namelijk dat ik ze her en der eens ben tegengekomen ;)). http://dingendiefijnzijn.blogspot.com/

Ik heb net eens even de beschrijving van de vier kaarten (Passie - Chemie - Speelsheid - Geef uiting aan je liefde) gelezen. 
Gelukkig ziet het er nog steeds goed uit voor onze relatie ;). 


Dit jaar en volgens mij ook vorig jaar, meer van de afwachtende houding...
Ik realiseerde me pas wel dat we 7 jaar geleden op valentijnsdag in ondertrouw zijn gegaan. 
Maar de passie is een beetje weg uit onze relatie, we hebben 4 jaar lang dikke vette stress gehad en dat heeft er toch flink ingehakt. 

Maar speels zijn we altijd gebleven en al lezend in de beschrijving van de kaartjes merk ik dat deze passionele Leeuwin zelf weer wat passie in deze relatie zal moeten steken om het vuurtje aan te wakkeren. 


'Jij hebt het in je macht om de passie in je leven te doen herleven'. De romantische engelen zeggen dat gepassioneerd zijn door het leven zelf een essentiële basis is voor passie in je liefdesleven. 


Bij de chemie kaart staat dat je ook de romantisch engelen aan kunt roepen om je te helpen juiste keuzes te maken over hoe je de chemie in de juiste banen kunt leiden. 
Passie, vuur en romantiek kunnen herleven door speelsheid, attendheid, zorgzaamheid, tijd voor elkaar, een lief gebaar. 


Speelsheid
De engelen willen je helpen weer verliefd te worden op het leven door te genieten en plezier te hebben. 


Geef uiting aan je liefde:
Deze kaart spoort je aan het initiatief te nemen in je liefdesleven!

Ja verander de wereld...je liefdesleven...begin bij jezelf...is het motto van de kaarten. 

Hoe meer liefde je geeft, hoe meer liefde jezelf zult ervaren. Staat ook in de laatste kaart. 


Ik heb net voordat ik deze blogpost verder heb getypt, een kaartje voor manlief uitgezocht. 
Ik koos uit een engelen kaart, want tsja ik ben nu eenmaal met romantische engelen bezig hihihi. 
Ik kreeg ook een lief kaartje van manlief, kijk maar eens op mijn 365 dagen creatief blog ;). http://365dagencreatief.blogspot.nl/2014/02/omg-secret-admirer-valentines-day.html

Lieverds maak er wat moois van en wie weet helpen deze kaartjes jou ook een beetje op weg ;). 


Angelic Love from Susan


Ps. Die ene afbeelding met foto's van ons, is een gedeelte van een collage die ik eens voor manlief maakte en die hangt bij ons in de huiskamer boven de bank :). 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...