donderdag 7 augustus 2014

I'm in heaven

Dag lieverds het is al weer een aantal weken geleden dat ik een engelen blogpost heb gedeeld. 
Vandaag zijn we naar een begraafplaats in Londen geweest, Kensal Green heet het als ik het goed heb. 


Zoals ik al eens eerder deelde had ik dolgraag naar Highgate Cemetery willen gaan, maar £24 betalen om met z'n tweetjes een uur achter een gids aan te huppelen daar pas ik voor. 
Manlief kwam met deze aanzetten...dus daar gingen we vanmorgen als eerste naar toe. 


Het oude gedeelte is best wel vervallen, maar ik vind het wel wat hebben al die omgevallen stenen en schuine graven. 


Ik zal twee foto's delen vanuit hetzelfde oogpunt

Je ziet bij deze foto de gebouwen die erachter liggen...daarvoor nog de oude zuilengalerij



Deze vond ik ook schitterend, volgens mij staat die normaal in het klein op een classic auto...

En deze drie kwam ik tegen in Camden Town ;). 



Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...