vrijdag 4 mei 2012

Dag 125 - Engel van Wonderen Kaart van een Postcrosser

Vandaag kreeg ik deze prachtige kaart van een lieve postcrosser gestuurd. Geen kaart om te registreren op www.postcrossing.com maar gewoon een ruil van kaarten onderling ;).

Ik was van de week rond aan het snuffelen tussen de kaarten die allemaal geregistreerd waren en kwam op een gegeven moment een prachtige Engelenkaart tegen, ik heb daar commentaar bij gezet en toen kreeg ik een van diegene die dit kaartje verstuurt heeft een berichtje of ik het leuk zou vinden om zo'n zelfde Engelenkaartje te krijgen.

Ja natuurlijk!! Dus hier is mijn kaartje dan, ik vind het een prachtige kaart en ben er superblij mee.
Ik heb haar natuurlijk ook een kaart gestuurd (eigenlijk twee ;)). Ze had tussen haar favorieten allerlei kattenkaarten staan en ik had nog een mooie kunst kattenkaart en heb er nog een andere grappige gratis kaart bij gedaan.


Angelic Love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Dit is echt een super leuke, geweldige, fantastische, vrolijke engelkaart! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè vind deze ook echt helemaal geweldig :D.
      Geertje van der Zijpp is trouwens de kunstenares die dit heeft gemaakt. Net zoals die Engel van Compassie kaart die ik op dag 105 heb gedeeld.
      Dikke knuffeltjes voor mijn blogvriendinnetje <3

      Verwijderen
  2. Oh ja die lieve postcrosser is nu mijn allernieuwste volger van mijn 365 dagen creatief blog, leuk hè :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ja vind het ook zo lief van haar. Dit soort ruilen zijn toch prachtig. Ik hoop dat ze ook heel blij is met mijn kaarten voor haar.

      Verwijderen
    2. Ik ben er zeker erg blij mee Susan. Ze zijn grappig, lief en kleurrijk. En het is heel erg leuk dat ik het engeltje terugzie. Lieve groet van Korina

      Verwijderen
    3. Hoi Korina, leuk dat je bij je kaartje ook nog even een berichtje komt achterlaten. Het is echt een prachtige kaart en ik ben er heel blij mee, maar ook fijn om te horen dat jij weer blij bent met de kattenkaarten die ik jou gestuurd heb. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
    4. Helemaal vergeten te vermelden...er zat ook nog een lief klein veertje op de envelop :)

      Verwijderen
    5. Veertjes zijn een kleine engelen boodschap. Dat ze bij je zijn.

      Verwijderen
    6. Er valt hier in de huiskamer ook regelmatig een klein veertje uit de lucht <3.
      En ik affirmeer trouwens regelmatig "I'm surrounded by dozens of Angels who guide me and protect me" óf "ik ben omringd door talloze engelen".
      Angelic love from Susan (Engelachtige groetjes)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...