vrijdag 4 mei 2012

Dag 125 - Engel van Wonderen Kaart van een Postcrosser

Vandaag kreeg ik deze prachtige kaart van een lieve postcrosser gestuurd. Geen kaart om te registreren op www.postcrossing.com maar gewoon een ruil van kaarten onderling ;).

Ik was van de week rond aan het snuffelen tussen de kaarten die allemaal geregistreerd waren en kwam op een gegeven moment een prachtige Engelenkaart tegen, ik heb daar commentaar bij gezet en toen kreeg ik een van diegene die dit kaartje verstuurt heeft een berichtje of ik het leuk zou vinden om zo'n zelfde Engelenkaartje te krijgen.

Ja natuurlijk!! Dus hier is mijn kaartje dan, ik vind het een prachtige kaart en ben er superblij mee.
Ik heb haar natuurlijk ook een kaart gestuurd (eigenlijk twee ;)). Ze had tussen haar favorieten allerlei kattenkaarten staan en ik had nog een mooie kunst kattenkaart en heb er nog een andere grappige gratis kaart bij gedaan.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...