woensdag 2 mei 2012

Day 123 - May he rest in Peace, My prayers are with you and your family

Vandaag is de begrafenis van mijn ex-vriend, VilleB.

26 September 1960 - 10 April 2012


Ik heb hier al een paar keer wat over gedeeld (118 + 110 + 107 + 104 + 102) en zal uit respect naar hem en zijn familie niet te veel persoonlijke informatie delen.
Hij vond dat niks, ik ben veel opener...maar ja dit is toch het wereld wijde web en iedereen kan alles meelezen, dus zal dit uit respect niet doen.

Hij is inmiddels al 3 weken geleden overleden, op 10 april. Zijn zus heeft het me gelukkig al de dag erna laten weten, wat ik heel fijn vind. Hij wordt nu pas begraven omdat zijn moeder en broer nog moesten overkomen.

Alhoewel we de laatste jaren niet meer veel contact hadden op een enkel emailtje na wat ik van hem kreeg met de alombekende zin voor mij; 'Just an email to let you know I am thinking about you. I hope all is well with you.'
Ik schreef dan altijd een mailtje terug met hoe het met me ging, met ons en met mijn dochter (die hij toch meerdere jaren heeft mee mogen maken, hij noemde haar Nikita, Nicky is haar naam ;)).
Ik kreeg vrijwel nooit een mailtje terug met hoe het met hem ging en met zijn relatie en zijn werk.
Maar we wisten allebei dat we een plek in elkaars hart hadden en dat zal altijd zo blijven.

We hebben ons op 4 februari nog even gesproken, hij belde out of the blue op, ook gewoon even om me te laten weten dat hij aan me dacht, ik heb natuurlijk even verteld hoe het hier ging...het telefoongesprek duurde maar zo'n vijf minuten, dus heb niet veel over hem gehoord, maar hoop van harte dat hij gelukkig was.
En nu heb ik sinds zijn overlijden al een aantal keren een boodschap van hierboven gekregen.
De laatste keer via de kaart Hartchakra van mijn Doreen Virtue app en orakel Daily Guidance from your Angels/ Dagelijkse leiding van je Engelen ; Een geliefd persoon die is overleden aan een hartkwaal zegt: "Hallo, ik hou van je."
Hij is nu in de hemel, zijn lichaam wordt vandaag ten ruste gelegd, maar zijn ziel is just a thought away en ik weet zeker dat hij nu gelukkig is.


Allow prayer to bring you closer to the light that is God
in whatever way the moment moves you.

Angelic Love from Susan

ps Ik heb sinds kort eindelijk de Google Translate goed aan het werk gekregen op mijn beide blogs en zal daarom niet meer alles tweetalig schrijven. HIER kun je lezen welke code ik gebruikt heb.
Ik neem aan dat hij die zinnen in het Engels ook naar het Nederlands vertaalt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...