vrijdag 13 april 2012

Day 104 - Angel on Highgate Cemetery

Angel on Highgate Cemetery
Today I was searching threw some old pictures in the search of some pictures of my ex boyfriend.
And I found some pictures I made when I was visiting him in August 2004 (the last time we have seen eachother) in London and I visited Highgate cemetery.

So I just made a picture with my iPhone from one of those pictures with a beautiful Angel statue and left out the name of the deceased only the words remaining "In ever loving memory of".

Vandaag was ik op zoek door wat oude foto's van me, op zoek naar foto's van mijn ex-vriend.
Ik vond wat foto's die ik heb gemaakt op Highgate cemetry (kerkhof) toen ik in augustus 2004 (de laaste keer dat we elkaar gezien hebben) op bezoek bij hem was in Londen.

Ik heb net met mijn iPhone een foto gemaakt van een foto van een prachtige engel op een graf en waarbij ik de naam van de overledene heb weggelaten, met alleen de tekst zichtbaar "In ever loving memory of".

I just have been googling for Highgate cemetery and I want to include this beautiful YouTube video;
Ik heb net gegoogled of Highgate cemetery and ik wil deze prachtige YouTube video met jullie delen;



Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...