maandag 2 april 2012

Day 93 - Wooden Angels / Houten Engeltjes

Wooden Angels / Houten Engeltjes
Yesterday I bought these wooden Angels on a market/fleemarket in Germany. We live near the German border in the south of the Netherlands.
I bought them actually from a lady who also lives in the Netherlands, but I think she was German ;). She made them herself, she had some cute hearts too but I resisted myself :D. I still have plans with these cute Angels to pimp them in due time for my 365 days creative project ( www.365dagencreatief.blogspot.com ).

Gisteren heb ik deze houten engeltjes gekocht op een warenmarkt/rommelmarkt in Duitsland. Wij wonen vlakbij de grens van Duitsland, in zuid Limburg.
Ik heb ze gekocht van iemand die ook in Nederland woont, maar volgens mij was ze Duitse, want ze bleef Duits praten ;). Ze heeft deze zelf gemaakt en ze had ook nog prachtige hartjes, maar ik heb me maar ingehouden :D.
Ik heb met deze Engeltjes nog plannen voor mijn 365 dagen creatief project
( www.365dagencreatief.blogspot.com ), ik ga ze ter zijner tijd nog pimpen.

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...