dinsdag 3 april 2012

Day 94 - Manga Angel

This Manga image I've got from Tara last Sunday.
I first wanted to share this one on Sunday but then realised that I always share a Victoria's Secret Angel with you.
And what better day to share this one today on Tara's birthday, she turned twelve today and later on today we will be going to congratulate her and eat some birthday cake and more ;). Happy birthday Tara!! Big hug from me!

Deze Manga engel afbeelding heb ik afgelopen zondag gemaakt van Tara's verzameling van Manga afbeeldingen.
Ik had hem eigenlijk al meteen zondag willen delen, toen het me inviel dat ik in het weekend altijd Victoria's Secret Angels met jullie deel.
En vandaag is dé dag om haar met jullie te delen, want vandaag is Tara jarig, ze is vandaag 12 jaar geworden en straks gaan we haar natuurlijk feliciteren en lekkere taart en nog meer eten ;). Tara van harte gefeliciteerd!! Dikke knuffel van mij!


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...