vrijdag 27 april 2012

Day 118 - Heartchakra Oracle card and Message from Above

Heartchakra Oracle card
Vandaag heb ik deze hartchakra kaart getrokken.

Allereerst van mijn app 'Daily Guidance from your Angels' op mijn iPhone en daarna trok ik dezelfde kaart nog eens van mijn gewone orakelset 'Dagelijkse Leiding van je Engelen'. Dus de boodschap is duidelijk (zie hier beneden).

Ik werd vanmorgen tegen een uur of vijf uit een droom wakker, een vreemde droom waar de exvriend van een oude vriendin van me in mee speelde en ook mijn onlangs gestorven exvriend.

Ik kwam niet terug in slaap en heb daarom even kaartjes getrokken van mijn Doreen Virtue app en deze kaart is dus een boodschap van een geliefd persoon die is overleden aan een hartkwaal en zegt "Hallo, ik hou van je".

Daarnaast is het voor mij een boodschap dat mijn hartchakra aan het helen is. En dat ik daar ook goed voor moet zorgen.
Ik heb op de Elf Fantasy Fair een mooie ketting/hanger gekocht van een gevleugeld hart op een sleutel geplakt.
Daar ga ik een dezer dagen een ketting van maken met denkelijk Amethist - Tijgeroog - Rozenkwarts en wellicht nog een andere edelsteen. Die ketting zal dan te zien zijn op mijn ander blog www.365dagencreatief.blogspot.com

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...