woensdag 25 april 2012

Day 116 Magical Messages of the Fairies (the Angels of the forest)


Today I want to share with you a card that I've drawn yesterday from my Dutch oracle 'Magische boodschappen van de Elfen' from Doreen Virtue.
It's the card Healing and healer; There is a healing energy around you and this situation.

I will write the rest in Dutch because I mainly have Dutch followers and because you can use Google Translator.

Vandaag wil ik een kaart met jullie delen die ik gisteren getrokken heb van mijn orakel 'Magische boodschappen van de Elfen' van Doreen Virtue.

Het is de kaart Healing en healer; Er is helende energie om je heen en ook rond deze situatie.

Er is helende energie om je heen en ook rond deze situatie. Het onderwerp van je vraag gaat over healing. Je gebeden zijn gehoord en worden op dit moment beantwoord. Je hebt helende kwaliteiten die je kunt gebruiken ten behoeve van deze situatie en ook om andere mensen helpen heel te worden.
Verdere betekenissen van deze kaart:
Healing hoort bij jouw levensopgave - Jij of degene voor wie je een vraag hebt, bevinden zich op dit moment in een healingsproces - Binnen de waarheid van het spirituele niveau is de situatie al geheeld - Volg een cursus of lees meer over healing - Ga werken in een healingcentrum of open er een.

Ik wil eens even wat meer over mezelf vertellen en over reiki, want dat is iets dat sinds 2002 deel uitmaakt van mijn leven.
Dit jaar dus al 10 jaar bezig met reiki, natuurlijk begonnen met een reiki I inwijding en in 2003 mijn reiki II inwijding en sinds 29 september 2008 ben ik reiki master.

Ik ga jullie niet de hele geschiedenis van reiki vertellen (daar kun je op googlen) en ook niet die van mezelf ;).
Maar reiki is voor mij naast een healing methode ook een ontwikkelingsweg.
Bij iedere reiki inwijding groei je een stukje verder, maar als je eenmaal de stap zet naar bewustwording is er geen weg meer terug.

Reiki I helpt je vooral op lichamelijk niveau dat was voor mij niet zo heftig, maar reiki II helpt je op emotioneel niveau en dat was dus een hele heftige periode na de inwijding, een emotionele rollercoaster ;).
En in september 2008 was ik klaar om de volgende stap te nemen en heb ik mijn reiki masterinwijding gekregen op de feestdag van Aartsengel Michaël en alle andere engelen.

Ik kreeg in die tijd regelmatig boodschappen van Aartsengel Michaël via mijn engelenkaarten en voelde me toen zeer zeker geleid tot het nemen van de volgende stap op mijn bewustwordingspad en zo mooi dat mijn master inwijding dan ook nog op die dag was.
Ik heb die dag ook Engelenvleugels aangemeten gekregen, zo'n mooi moment, dat vergeet ik nooit meer.

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...