donderdag 19 april 2012

Day 110 - Messages from Your Angels Oracle Cards app

Just now I draw some cards via my iPhone app from Doreen Virtue

Ik heb net wat kaarten getrokken via mijn iPhone app van Doreen Virtue. 
Slik, de laatste kaart kwam even heftig binnen, maar wel heel mooi. 
Voor mij zijn kaart 1 en kaart 3 duidelijke boodschappen van overleden dierbaren. 
En tsja kaart 2 ja ik weet het doe soms nog teveel, moet goed voor mezelf zorgen en meer rust nemen en meer genieten. 
Nou ja dinsdag lekker bij een vriendin gaan bijkweppen, gisterenavond bij vrienden geweest en nu weer, dus vind dat ik best goed bezig ben. Maar soms wil ik nog teveel en eis ik teveel van mezelf. 



Today's card reading 'contacting your guardian angels' from my app 'messages from your angels' from Doreen Virtue.

Contacting Guardian Angel
Message About Who is With You - "Opal" - Your children on Earth and in Heaven are happy and well cared for by God and the angels.
Message From Your Angel - "Teresa" - Time-out! You've been so busy taking care of everyone else's needs, but now it's time to stop and take care of yourself.
How Your Angel is Helping You - "Sonya" - I bring you a message from your deceased loved one: 'I am happy, at peace, and I love you very much. Please don't worry about me.'
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...