maandag 30 april 2012

Day 121 - Stained Glass Angel / Glas in Lood Engel

Stained Glass Angel / Glas in Lood Engel
Vandaag zijn we naar Maastricht geweest voor Koninginnedag en omdat we een Amerikaanse vriendin bij ons hadden, hebben we ook nog een beetje sightseeing gedaan.

En als je dan toch in het stadspark bent dan is de Onze Lieve Vrouwe Basiliek kort bij.
Aldaar deze foto gemaakt, dit is een glas in lood raam aan de linkerkant van het Sterre der Zee beeld ( deze foto heb ik van binnenuit in de kerk gemaakt ).

Het was heel fijn om weer eens op zo'n manier door je geboortestad te lopen. Ik heb er in ieder geval van genoten net zoals onze vriendin Jodee, mijn man had veel last van zijn rug door al dat geslenter over de rommelmarkt in het stadspark. Ik had zelf heel bewust goud licht om me heen gezet om me af te schermen, want anders is voor mij zo'n dag ook veel te uitputtend. Foto's van de kringloopfinds zal ik op mijn andere blog www.365dagencreatief.blogspot.com zetten.


Angelic Love from Susan

ps in blogpost day 103 meer over jezelf afschermen
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...