zaterdag 7 april 2012

Day 98 - Chakra Necklace with Tigereye-Carnelian Angel

Chakra Necklace with Tigereye-Carnelian Angel
Today I want to share this Chakra Necklace ánd Bracelet which I made a while ago.
I put two pendants on it which I allready had for a long while but because they are not that big, what I prefer to use on a selfmade necklace, I used them in this necklace.
But I needed another one, so I made one myself, a little Angel from a Tigereye bead and Carnelian bead.

Ik wil vandaag deze Chakra Ketting én Armband met jullie delen, die ik al een tijdje geleden heb gemaakt.
Ik heb er twee hangers aan gehangen die ik al jaren in mijn bezit had, maar omdat ze vrij klein zijn heb ik ze niet eerder gebruikt om als kettinghanger aan een zelfgemaakte ketting te hangen. Maar bij deze pasten ze wel, maar dan had ik wel nog eentje nodig voor het evenwicht, dus heb ik een Engeltje gemaakt van een Tijgeroog kraal en een kraaltje van Carneool.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...