donderdag 5 april 2012

Day 96 - Cemetery Angel

Cemetery Angel
Last tuesday I had a walk over the cemetry of Heerlen from one secondhand clothes store to the other and I made a picture of this Angel creation on a grave (in the left you can see a glimpse of me).

Afgelopen dinsdag liep ik in Heerlen over het kerkhof van de ene tweedehands-kledingwinkel naar de andere en heb ik een foto gemaakt van deze engelen creatie op een graf (links kun je nog een glimp van mij opvangen).

Angelic Love from Susan

2 opmerkingen:

  1. Mooi! Bijzonder om dat op een graf te zetten. Liefs MiM (De mooiste engel staat helemaal links, maar is helaas niet heel duidelijk zichtbaar...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi hè, is uit de jaren dertig dit graf en volgens mij symboliseert dit de overleden moeder (is een graf van een vrouw) met haar kinderen. Volgens mij zijn het ook hun gezichten. Het is me nog nooit eerder opgevallen, het graf wel hoor met de engel. Maar de hele symboliek erachter, is een echt kunstwerk en de foto laat nog niet eens echt de beauty ervan zien.

      Hihi bloos :). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...