maandag 23 april 2012

Day 114 - Give Away Winners !

Today it's Give Away time, the winners are;





Ik doe het vandaag lekker helemaal in het Nederlands, want er heeft niemand mee gedaan die alleen Engels spreekt, dusss...

Op de eerste plaats had Jo gereageerd, ik neem aan dat dat Jolanda is, een vriendin van een cursus die we samen met haar gedaan hebben, maar of zo nu echt wilde meedoen, was niet echt duidelijk.

Het tweede berichtje was van MiM die me dagelijks volgt en die wilde gaan voor de sneeuwvlokobsidiaan engelen oorbellen.

Het derde berichtje was van Lien, die wilde gaan voor de hematiet versie, maar die is geen volger geworden hihi...

En verder heb ik ook nog op 11 april een whatsapp berichtje van mijn moeder gehad die wilde meedoen, maar ook niet heeft aangegeven wat ze wilde (en die zelfs geen gaatjes heeft hihii) maar op een of andere manier niet op mijn blogs kan reageren via haar iPhone, dus daar toch maar eens een oplossing voor gaan zoeken.

Maar wat heb ik nu gedaan, ik heb besloten dat MiM de sneeuwvlokobsidiaan engelen oorbellen krijgt en van de drie anderen (Jo, Lien en Elly) heb ik hun namen op een papiertje geschreven, opgevouwen en dichtgeplakt, goed gehusseld en 'iene miene mutte' gedaan en de winnaar van de Hematiet Oorbellen is geworden...Lien !

MiM van harte gefeliciteerd met je Sneeuwvlokobsidiaan met Onyx engelen oorbellen, ik maak het deze week voor je klaar, ik heb nog wat anders voor jou in gedachten.
Wilde namelijk al veel langer jou wat sturen, dus jij krijgt een speciale prijs.

Lien jij ook van harte gefeliciteerd met je Onyx Hematiet engelen oorbellen, stuur je een mail naar 365dagencreatief(apestaartje)gmail.com dit is het emailadres van mijn andere blog.
Ik heb je adres nodig zodat ik je de oorbellen kan toesturen en ik zou het ook leuk vinden als je ook volger wordt ;).


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...