zaterdag 28 april 2012

Day 119 - Give Away Angel Earrings for MiM and extra surprise

Give Away Angel Earrings for MiM and extra surprise

Maandag was het dan zover en heb ik de twee winnaars bekend gemaakt van de Give Away hier op An Angel Each Day omdat ik al 100 dagen bezig was met dit 365 dagen project.

MiM is een van de gelukkige winnaars, zij had als enige gereageerd op het engelen oorbellen setje met de combinatie Sneeuwvlokobsidiaan en Onyx.

Lien is de andere winnaar, maar jammergenoeg is zij geen volger geworden en kan ze natuurlijk niet zo snel volgen dat ze gewonnen heeft.
Ik had onlangs dit zelfde probleem op mijn andere blog 365 dagen creatief.
Lien heeft twee weken de kans om zich te melden op 365dagencreatief@gmail.com tot en met 7 mei 2012 dus !
Daarna zal ik beslissen wat met het setje gaat gebeuren, ik hoop natuurlijk dat ze toch een ingeving krijgt om dit blog te checken.

Maar omdat MiM dus een trouwe volgster hier is en omdat ik al langer wat in gedachten voor haar had om haar te verrassen met iets leuks, heb ik dit aangepast aan de set oorbellen die ze gewonnen heeft.
Ze gaf namelijk aan dat ze sneeuwvlokobsidiaan goed gebruiken kon, dus nog een armband gemaakt met dezelfde edelstenencombinatie en met allemaal engelenbedeltjes eraan.

MiM heeft namelijk zelf ook een engelenblog; 366 x Engel alwaar ze binnenkort iedere dag ook iets laat zien van haar gewonnen prijs (daarnaast laat ze ook regelmatig andere mooie creaties die ze krijgt of zelf maakt de revue passeren).

Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...