vrijdag 11 mei 2012

Give Away uitslag

Jaaa vanmorgen was het dan zover. Ik had gisterenavond al de vier namen opgeschreven met erbij wat ze wilden of oorbellen of een hangertje. Vanmorgen nog even mijn mail gecheckt of ondertussen niet nog iemand gereageerd had, dat was niet het geval.

Dus briefjes ervan geknipt, gevouwen en dichtgeplakt en in de grote verrassingsenvelop van MiM gedaan, geschud en Annemie heeft gewonnen. Ze had aangegeven dat ze een hangertje wilde.

Nu was ik me al iets aan het bedenken, maar wist nog niet zeker hoe ik dat het beste kon oplossen.
Maar omdat Annemie een hangertje wilde, heb ik vanmorgen besloten dat Annemie dus een hangertje krijgt én het orgonite engeltje.
Máár de andere drie krijgen ook een hangertje en een orgonite tabletje erbij.
Zo heeft toch Annemie de 'hoofdprijs', maar volgens mij kunnen de andere drie deze edelsteencombinatie net zo goed gebruiken en ik vind dit wel een leuke oplossing.

Dus heb ik even het adres nodig van Annemie en van Noofs, mail het even naar 365dagencreatief@gmail.com
Van Korina en Miran heb ik al ;).

Angelic Love from Susan

10 opmerkingen:

  1. fantastisch , maakt mijn dag goed , groetjes uit Turnhout , Annemie

    ps : mailde mijn adres al door

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi lieve Annemie daar ben ik heel blij mee om dat te horen. Het is zo mooi om anderen te mogen verrassen.
      Vandaag kreeg ik ook een lieve whatsapp van mijn blogvriendin MiM die ik een verrassingsenvelop gestuurd had.
      Die van jou/jullie gaat zondag op de post. Dan kun je er snel van genieten.
      En naar mij is ook weer een verrassing onderweg, ik heb zelf ook een Give Away gewonnen. Prachtig toch?!
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
    2. ik kijk er echt naar uit , groetjes , Annemie

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Hallo Susan. Allereerst heel hartelijk bedankt. Ik ben bezig met een collage. Kort geleden overleed mijn moeder en zij had stoffen zijdjes. Die kregen ze altijd bij tabaksartikelen. Stoffen vlinders en bloemen, vogels. En deze zijn eigenlijk te mooi om ze in een doosje te bewaren. Dus ik heb een mooie collage gemaakt. Creatief bezig geweest. En toen kwam de postbode langs met het give away cadeautje. heel erg lief. Ik ben er heel blij mee. Dikke kus en knuffel van Korina

      Verwijderen
    5. Hey die Korina wow wat mooi om daar dan een collage van te maken.
      Zo verwerk je iets wat je moeder dierbaar was en heb je een mooie herinnering aan haar.
      Mooi dat je blij bent met het Give Away kadootje, altijd fijn om anderen blij te maken. Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  2. He lief dinnetje,

    Je maakt me heel erg blij hiermee!!!
    Ik heb idd het gevoel dat ik de combie van deze stenen heel goed kan gebruiken op dit moment.
    Dank je wel lief dinnetje
    Knusssss
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Mup ik hoop dat PostNL het ook snel bij jou bezorgd. Knuffies van ikke

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...