dinsdag 8 mei 2012

Give Away !

Vandaag gaat nog eens dit set Engelen oorbellen in de aanbieding. Ik geef dit set engelen oorbellen weg.

Als je nu geen gaatjes hebt of niks met oorbellen kan, kan ik er ook een ringetje aan maken voor een ketting of zo.
Laat dit dan meteen even in de blogpost weten.

Reageer hier als je kans wilt maken op dit set oorbellen van Onyx met Hematiet (klik even op Give Away bij Labels dan zie je bij mijn eerdere Give Away de beschrijving van de werking van deze edelstenen).

Ben je volger en heb je een eigen blog, dan hoef je alleen maar een berichtje achter te laten.
Laat anders even een emailadres (zet ipv @ gewoon apestaartje) achter in je berichtje, anders kan ik je niet bereiken (hoeft niet als ik je persoonlijk ken ;)).
Je mag ook meteen een mailtje sturen naar 365dagencreatief@gmail.com met je emailadres.

Als ik zie dat je gereageerd hebt en er is geen mogelijkheid dat ik je kan bereiken dan doe je niet mee.

Ik heb dit namelijk al eerder gehad, Lien had dit set eigenlijk gewonnen maar is geen volger geworden en heeft geen eigen blog en ik heb haar dus niet kunnen bereiken.

Jullie hebben tot 11 mei de tijd om te reageren. Op 11 mei maak ik bekend wie ze gewonnen heeft.

Angelic Love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Engelen Oorbellen setje ; Onyx met Hematiet;


    Onyx bij je dragen kan helpen in belastende en stressvolle situaties. De steen geeft steun, kracht en doorzettingsvermogen en helpt je je doelen te bereiken. Het maakt standvastig en verantwoordelijk en stimuleert zelfverwezenlijking. Onyx stimuleert analytisch denken, logica, concentratie en helpt om een nuchtere en realistische houding aan te nemen. Het is een goede steen voor mensen die makkelijk afgeleid of beïnvloed worden. Fysiek heeft onyx een positieve werking op het gehoor, het zenuwstelsel, het immuunsysteem, het gebit, botten en de voeten.


    Hematiet werkt aardend, beschermend en harmoniserend. De steen geeft zelfvertrouwen, vergroot het zelfrespect en de overlevingsdrang en versterkt de wilskracht. Het verbetert de concentratie en het geheugen. Het is een goede steen om te dragen als hulp bij verslavingen en dwangstoornissen. Hematiet stimuleert de opname van ijzer en de vorming van rode bloedlichaampjes. Hematiet heeft een krachtige werking op het bloed en helpt bij problemen met de bloedsomloop, zoals bloedarmoede, aambeien en neusbloedingen. Het werkt eveneens bij kramp in de benen en bij slapeloosheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar wil ik wel aan meedoen. Ze zijn mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik lees dat ze helpen bij bloedarmoede. Problemen met de menstruatie heb ik.

      Verwijderen
    2. Hoi Korina leuk dat je hier ook volger geworden bent, van harte welkom.
      Ik geniet nog steeds van je prachtige engelenkaart die je me gestuurd hebt.
      Regenboog maansteen is ook altijd een goede steen rondom menstruatie.
      Maar als ik de beschrijving lees bij hematiet past die ook heel goed.
      Oh ja je emailadres heb ik ook al dus dat is wel zo handig hihi.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. Ik heb geen blog maar toch waag ik mijn kans om hieraan mee te doen , als ik zou winnen , zou ik wel graag een hangertje hebben ipv oorbelletjes als dat mogelijk is , ik volg je blog al enkele weken en kijk elke dag welk engeltje je geplaatst hebt , steeds weer een verrassing , groetjes uit een kletsnat Turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemie wat leuk om te horen van een stille volger. Je hebt me ook al een mail gestuurd, dus ik kan je bereiken ;). Bedankt alvast voor het reageren en volgen. En een hangertje ervan maken is geen enkel probleem. Als je zou winnen neem ik daar contact met je over op.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  4. Ik kreeg ook een aanmelding van mijn vriendin Miranda die hier ook volger is om mee te doen aan de Give Away.
    Ik wilde de mail in het bericht plakken, maar dat lukt me niet. Maar dat maakt ook niets uit verder.
    Dus Miran je maakt ook een kans om dit setje oorbellen te winnen en het orgonite engeltje.
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nu ook gevonden waar ik hier kan reageren, dat kon ik de vorige keer niet vinden hihihi.
      Liefs Miranda
      xxx

      Verwijderen
  5. Oh, nu vergat ik helemaal om te zeggen dat ik graag meedoe met de verloting. Susan, dat is Jouw schuld. Ik kwam op visite, zoals ik al schreef maar bleef lezen en lezen en lezen.En ja, toen vergat ik te zeggen dat ik mee wilde doen :-))))) Ik heb alleen geen gaatjes in mijn oren. Gelukkig waarschuwde jij me op tijd ;-) Later probeerde ik met mijn Iphone nog een reactie te sturen (computer was al uit) maar dat lukte niet. Dus nu vanmorgen maar op deze manier. Gelukkig ben ik nog op tijd pfft. Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha ja ik had al zo'n vermoeden dat je al lezende het vergeten was. En natuurlijk had je wel al een berichtje achtergelaten maar bij het extraatje van de Give Away, dus ik dacht laat ik het toch maar even bij jou checken ;). Ennuh is geen probleem hoor, maak er met alle liefde een hangertje van voor diegenen die niks met oorbellen kunnen. Knuf van Susan

      Verwijderen
  6. Ben nu te laat, jammer! Maar ga je nu wel volgen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke wat leuk dat je mijn blog gaat volgen. Er komt vast binnenkort weer een Give Away... Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  7. He lief dinnetje,

    Nu kan ik wel reageren hier....
    Dat deed ie van de week niet.
    Ik ben ook helemaal verliefd op deze engeltjes...
    Ik volg je al heeeeeeeeel lang vind het gewoon leuk om te zien en lezen wat je allemaal doet enzo.

    XXX Lies Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieve Mup! Ja dat weet ik toch dat jij mij trouw volgt hihi. Iedere dag krijg jij mail van mij hihi.
      Mmm ik zie net dat mijn andere post met een kaart uit Portugal toch niet is gepost (tenminste zie hem niet in mijn rijtje staan van Bloglovin).
      Heb je al gelezen dat ik jullie allemaal ga verwennen met een hangertje?
      De winnares Annemie wilde graag een hangertje en ik was al aan het denken hoe ik het zou oplossen omdat ik het gevoel had dat jullie het allemaal even hard nodig hebben. Dus kwam dat eigenlijk heel goed uit, zij een hangertje en het orgonite engeltje en jullie alledrie een hangertje met een orgonite tabletje ;). Dikke knuffeltjes aan mijn dinnetje, ik weet wel niet of het ons nog gaat lukken om ons komende week te zien want heb het razend druk met de voorbereidingen van de vakantie. En jij moet natuurlijk zorgen dat je goed herstelt van je longontsteking. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...