vrijdag 27 juli 2012

Dag 209 - Noofs 'Jij bent een Engel' !

Lieverds het wil me niet lukken om mijn blogpost van gisteren ingestuurd te krijgen, hij is nog onderweg ;) dus hopelijk vandaag nog ergens en anders een dezer dagen.
Ik ga het nu ook maar niet uitproberen om de blogpost van vandaag in te sturen.

Maar wil jullie zekers wijzen op het blog van mijn blogvriendin MiM, die ook een engelenblog heeft 366 x Engel en waar je iemand kunt nomineren voor 'Je bent een Engel'.



Vorige week was ik bij aan het lezen op het blog van Noofs en las ik zo'n prachtig verhaal, dat ik meteen MiM heb gemaild en Noofs heb aangedragen voor 'Je bent een Engel'.

Vandaag was het dan zover en staat de post online over Noofs bij MiM !
http://366xengel.blogspot.nl/2012/07/je-bent-een-engel.html

Dankjewel MiM voor de mogelijkheid om Noofs tot Engel te nomineren :D. Dikke knuff!

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...