maandag 9 juli 2012

Dag 191 - Engeltjes inpakpapier en MiM is een engel!

Vandaag deel ik met jullie een afbeelding van leuk engeltjes inpakpapier. Ik vind zo'n kriebelengel (zoals MiM haar noemde toen ze op haar 366 x Engel blog het deelde omdat een kadootje van mij voor haar daarmee ingepakt was) zo cute <3.

En die lieve MiM is vandaag ook nog eens jarig! Vandaar dat Happy Birthday engeltje dat ik op facebook met haar deelde. Ze heeft het engeltje vandaag al meteen op haar blog gedeeld :D.

Verder heeft ze vandaag op haar blog Mim's tasjes de uitslag van de verjaardags give away en ik zag dat in ieder geval een van mijn volgers, oh nee twee zelfs gewonnen hebben. Dus kijk maar eens snel: http://mimstasjes.blogspot.nl/2012/07/hoera-voor-mij-en-de-winnaars.html

De andere drie afbeeldingen zijn foto's die ik gemaakt heb van weer iets dat ik van MiM heb toegestuurd gekregen. Ze kwam deze poezie plaatjes weer tegen en bedacht zich dat ze daar mij een groter plezier mee zou doen, want wist zelf niet waar ze voor te gebruiken.

Eigenlijk had ik vandaag gehoopt mijn kado voor MiM te kunnen delen en natuurlijk ook gehoopt dat het op tijd bij haar zou zijn voor haar verjaardag. Maar dat is niet gelukt, PostNL heeft niet echt meegewerkt ;). Ik heb het vrijdag al verstuurd... Och ja dan ziet ze het wel als ze terug komt van haar paar daagjes weg naar het zuiden en jullie dan ook.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...