zondag 3 februari 2013

Caressa, mijn kaart van vandaag

Ik trok net deze kaart. Ik ben aan het eind van een cyclus zegt de kaart. Het geluk lacht me toe :).
Ik deel hierbij de beschrijving van de kaart.

Je kunt op de onderstaande link (onderaan het bericht) ook zelf een kaart trekken.

Caressa;

Je bent aan het eind van een bepaalde cyclus in je leven aangekomen. Roep de Engelen aan om je te helpen en te begeleiden naar de volgende fase. Het geluk lacht je toe.

Je kunt je misschien verdrietig voelen, alsof je hart gebroken is, omdat deze cyclus is afgelopen. Sta jezelf toe te huilen en verdriet te hebben, maar weet dat wij Engelen op dit moment bij je zijn. Als je klaar bent zullen wij je rustig laten zien hoe dit einde nieuwe zegeningen in je leven met zich mee brengt. Nu zal het verdriet dat je voelt misschien nieuwe inzichten voor je onthullen. Het kan je inspireren om een bepaald project dat je hebt uitgesteld af te ronden of om bijvoorbeeld beter voor jezelf te zorgen.

Het is heel belangrijk voor je om je gevoelens te uiten gedurende deze overgangstijd. Houd een dagboek bij, praat er met vrienden over, ga in een gespreksgroep of bespreek alles met de Engelen. Hoe meer je kunt loslaten, des te vrijer je jezelf zult voelen. Kijk uit voor zelfdestructief gedrag, dat zou kunnen ontstaan vanuit een misplaatst schuldgevoel. Ik zal je helpen om goed voor jezelf te zorgen tijdens deze overgang als je mij aanroept. Als je een knuffel nodig hebt, vraag het maar aan mij en je zult voelen dat ik je met mijn vleugels omhels.

Bron; http://www.frederike.eu/kaartentrekken.html


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...