woensdag 27 februari 2013

Meer wijsheid van Athena

Het is toch wel heel frappant, manlief is al aan het slapen en ik had geen zin meer om tv te kijken dus besloot om nog even lekker in mijn boek van Doreen Virtue, De kracht van de Engelen, verder te lezen en nu ben ik over Athene aan het lezen. 

Niet zozeer over de plaats, maar over de persoon. Ik las net iets dat ik graag met jullie wilde delen. Maar realiseerde me opeens dat ik gisterenavond laat de kaart Athena getrokken had en met jullie gedeeld heb. Heel bijzonder, die samenloop van omstandigheden. 

Deze tekst wilde ik delen: 'De kracht van de vrouw schuilt in haar vriendelijkheid en zorgzaamheid, maar die moeten wel beginnen bij haar eigen heilige persoon.'

Ik moest opeens aan het project van Micki denken, van Dream Make Share, je bent niet zozeer alleen met geven aan de ander bezig, maar staat jezelf ook toe om te ontvangen. 


Het godinnenorakel van Doreen Virtue heeft ook een kaart van Athena; Innerlijke wijsheid; 

"Je weet wat je te doen hebt. Vertrouw op je innerlijke wijsheid, en ga zonder uitstel tot de juiste actie over."

"Ik ben blij dat ik je kan helpen. Het zou echter geweldig zijn als jij eerst te rade gaat bij je eigen innerlijke weten.
Want ik kan je met zekerheid zeggen dat deze situatie al is opgelost, en dat alle wijsheid van het universum voor jou toegankelijk is. Om daadwerkelijk toegang te krijgen tot deze wijsheid is het noodzakelijk dat je eerst je geest tot rust brengt. Leg al je zorgen in de handen van de liefdevolle almacht van het universum. Doe dan je ogen dicht en geef je aandacht aan de gedachten en gevoelens die in je bewustzijn komen. Je kunt mij, als je wilt, om een teken vragen dat je je innerlijke wijsheid correct hebt gehoord. Heb vertrouwen. Ik verzeker je dat je het hebt gehoord, en dat dat antwoord heel goed nieuws is voor jou en je dierbaren."

Verschillende betekenissen van deze kaart die van toepassing zijn op jou:

- Stel niet langer uit.
- Geef je power niet langer weg aan anderen.
- Vertrouw op je zuiver gevoelsmatige reactie.
- Bekritiseer jezelf niet achteraf.
- Schenk aandacht aan telkens terugkerende ideeën, en doe daar iets mee.


Angelic Love from Susan


Afbeelding gevonden op ; 
http://www.atheneraefiel.com/art.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...